pigmentvlekken :(

Hallo dames… ik zit met een probleem waar ik erg mee zit ik heb namelijk pigmentvlekken op mijn gezicht ik heb zelf dezelfde huidskleur als rihanna maar de vlekken zijn echt heel donker je ziet het vershcil echt heel goed ik zit heir heel erg mee, en vraag me af wat ik eraan kan doen ik heb ergens gelezen dat de Sur Plus Age Spot Pigment Whitener zou kunnen werken ik wil het niet zomaar kopen dus weet iemand van jullie of dit werkt/en of iets anders zou kunnen werken, alvast bedankt voor jullie hulp

je kunt ook foundation gebruiken? of blijven ze dan zichtbaar?

Je zou kunnen gaan laseren, heeft mijn zus ook gedaan.

dan blijft het nog steeds zichtbaar/ik heb op dit moment geen geld voor laser

en foundation met zonnebrand dat is dekkend?

Bio-Oil?

dat moet ik maar een x porberen / bio oil heb ik een tijdje gebruik weinig resultaat

ik heb van dat spul en dat haalt plekjes weg in je gezicht , het ruikt lekker en het houdt de poriën open dus het is ook goed voor puistjes!
het kost ¤2.00 en het heet ESSENCE NATURAL COVER MOISTUIEZER

@mouserock bedankt voor de tip!

graag gedaan x

Wel zonnebrand op je gezicht smeren als er zon schijnt want anders kunnen je pigmentvlekken zo erger worden.

Weet je zeker dat het pigmentvlekken zijn? Ik heb/had ook zoiets, maar zodra het terugkomt moet ik me met iets insmeren, een nacht laten intrekken en dan afspoelen. Na een week of 2 is het weerhelemaal weg.

jah het zyn echt pigmentvlekken en ze vallen reuze op :frowning_face: