Piercings!

Heey meiden!

Hebben jullie piercings?
Zo ja wat voor?
Hoe oud was je?
Deed het pijn?
Hoe duur was het?
Waarom wilde je persé daar een piercing?

Zo nee? Wil je er 1 en waar?

Ik krijg over 3 maanden m’n piercing in m’n tong, dan word ik 15 en heb ik lang genoeg gezeurd. :astonished: Ik ben wel bang dat het pijn gaat doen, maar dat is na 2 weken ofzo weer weg (hoop ik dan!) Ik laat het waarsch. zetten bij V&D is ¤45 geloof ik, of bij een winkel ergens in Noord, is ¤35. Ik wil er 1 in m’n tong omdat ik het mooi vind voor mezelf, en het niet zo opvallend is als in je neus ofzo.

Reageer maar!

xx.

Ik heb geen pirecings en van mij hoeft het ook niet. Ik denk dat als ik het zou doen, dat het dan in een opwelling gebeurt en dat ik er achteraf spijt van heb, dus dat ga ik niet doen.

Een tong piercing kan wel heel stoer zijn! Ik ben benieuwd hoe je praat de eerste paar dagen. Een tongpiercing valt inderdaad niet zo erg op.

Ik houd niet zo van piercings, vind ze een beetje ordinair, behalve als het je echt goed staat en je er niet heel ordinaire kleding bij aan doet. Oorbellen vind ik wel heel erg leuk, en tongpiercings vind ik ook niet zo lelijk.

Nee, ik heb geen piercing en nee ik ben ook niet van plan om er eentje te nemen. Hoewel ik vorig jaar nog een wenkbrauwpiercing wilde, maar da’s nou godzijdank verledentijd.

Ik heb geen piercings, ik wil ze ook niet. Maar bij sommige mensen staan ze gewoon echt leuk, zolang het er niet teveel zijn

navelpiercing, was 14 jaar,
het deed niet echt pijn. nouja een beetje voor heel even…
en de prijs weet ik niet meer [a]
en ik wou het daar omdat ik het ergens wou wat niet iedereen had… maar nu heeft bijna iedereen het. -.-

Ik wilde eerst hele tijd een navelpiercing, maar daar moet je echt een mooie strakke buik voor hebben eer dat het je staat, vind ik dan. Sommige zijn echt dik ofzo of hebben best wel een buikie, en dan gaan ze ermee te koop lopen :? ( metdie piercing dus). Dus dat idee is ook weg. :slightly_smiling_face:

-

Whaha, hoezo?

Ik heb een navelpiercing & toen was ik 13.
Ik vond het eigenlijk geen pijn doen, natuurlijk voel je het wel maar dat heb je er dan voor over…
En volgens mij was het 45 euro.
Ik wilde daar een piercing omdat ik het mooi vind.
& ik krijg een tongpiercing als me volgende rapport een beetje goed is =D

ik heb het niet zo op piercings… maar als ik dan toch zou moeten kiezen navel tong of dat dingetje in je oor…:stuck_out_tongue: weet niet hoe ik het moet uitlegen:P maar het ligt aan het persoon als je een ordinaire uitstraling hebt moet je het niet doen… maar als je zo’n porseleinen hoofdje hebt ook niet…

wat vinden jullie van piercings bij jongens dan?

bij jongens vind ik tong of daarzo onder je lip/kin

Het was bij mij eerst: als je het huis uit bent. Toen als ik 18 werd, toen 16, nu 15. Nu even 3 maanden geduld hebben en… *Prik* hij is er. :stuck_out_tongue:

Ja sexy! Nee in z’n lip moet hem dan écht écht staan! Maar zo’n labret piercing, dat is echt té sexy. Omg. (A) De vriend van m’n nicht vertelde op een verjaardag tegen me, dat een vriend van hem een navelpiercing had! :? Nou ik vond dat echt zo lachwekkend! :grinning:

-

Haha oke dan :grinning:
Maar ik vind het wel een beetje eng enzo.
want soms hoor je van die verhalen enzo dat het misgaat & dat het veel pijn doet.
maar heel veel mensen zaten ook helemaal te zeggen van ja navelpiercing doet zo een pijn ik dacht echt datik dood ging blabla. Maar dat bleek ook niet zo te zijn…

Een jongen met navelpiercing?? Ieuw xD

Ik vind emo jongens met een lippiercing wel sexy ja :open_mouth: Ik vind wenkbrauw piercings bij jongens niet zo mooi, vooral niet bij jongens die hun haar overeind hebben staan xD Dan word het zo patserig.

Ik zal weer hetzelfde zeggen als in de andere 3 topics ofzo hierover :stuck_out_tongue:
Nee, heb geen piercing, en nee, ik wil er ook geen.

Ik heb een navelpiercing… en ik liet m zette toen ik 15 was Kosstte 60 euro en vonnum niet egt super pijnlijk… mrja je voelt het natuurlijk wel;)

en tjaa waarom daar… met piercings straal je toch iets uit… en 1tje in je navel kan je altijd verbergen… dus heb je dr geen last van met sollicitaties enzoo… Ennuh ik zou nog wel een tragespiercing nemen… mrja kep geen zin om weer 60 euro te dokke dus laat ik me oortje maar heel:)

Kuss

Hey
Nee, ik heb geen piercing…
Ik wil geen piercing omdat ik het absoluut niet mooi vind, en het lijkt me pijnlijk.
Vaak vind ik het ook storend als iemand er een heeft in de tong, want dan ga je daar de hele tijd naar kijken en daar word ik dan misselijk van omdat ik het smerig vind.