Piercings.

Wat vinden jullie van piercings

Ik zelf vind ze geweldig, maar lang niet allemaal

Ik heb bijv. al een oor & navel piercing, en klaat me binnenkort een neuspiercing (wel een diamantje) zetten. Ik wil heel graag een madonna piercing maar dat mag ikniet.

Maja, een een ringetje doorje lip vind ik afschuwelijk. wenkbrauwpiercing ook… en ja… en tepel piercing en daarbenede een… bah

Ik wil ook een neuspiercing, en ik vind aan de zeikant van je lip vet :slightly_smiling_face:

Ik vind piercings niet zo …
Maar ik dnk dat het aan mijn opvoeding ligt ,ze hebben me altijd op het hart gedrukt dat je je lichaam moet respecteren en ni ‘vuil’ maken met piercings en dergelijke…
Maar een navelpiercing vind ik top!

ik heb het ook niet zo op piercings, en een neus piercing ook helemaal niet … alleen in je oren, haha

Ik vind navelpiercings bij mooie buikjes mooi, en wenkbrauwpiercings bij jongens.

ik heb een madonna piercing

ik heb een navelpiercing, en dat vind ik alleen mooi eigenlijk. op andere plaatsen een piercing denk ik moet aan de persoon liggen, want dan vind ik het al snel ordinair lijken. x)

Ik mag bijna een navelpiercing.
Een Kin & Tongpiercing vind ik ook wel oke, maar meer niet :astonished:. En niet alle3 tegelijk trouwens!

ik heb alleen in mijn oren, vind ik ook het mooiste.

In vind piercings vreselijk, lelijk en smerig

Wat is een madonna piercing?

http://www.partyfm.at/artman/uploads/suga_mutya.jpg

zie je die piercing boven haar lip ? dat is een madonna piercing.

iehw, sorry maar dat vind ik niet mooi

Ik heb n navel piercing
en 1 tatoo meer niet. :slightly_smiling_face:

ik heb een navelpiercing
en een tongpiercing!
in het verleden had ik een neus en kin piercing maar heb die eruit gehaald!
vind mijn tong en navel perfect zo heb ze al een paar jaar :slightly_smiling_face:

ik heb navelpiercing.
& wil dr nog wel eentje,
maar ik vind sommige echt niet mooi.
zoals door de lip. hahah
lijkt me niet eens fijn met zoenen?:stuck_out_tongue:

ik heb een neuspiercing! en als k nog 7 kilo afval mag k een navelpiercing van mijn mama! :slightly_smiling_face: heb ook nog 4 gaten in mn oren maar dat vind k eigenlijk niet zo bijzonder! ik vind een madonna-piercing helemaal the bomb! maar dat mag k toch nooi! (behalve als ik 18 ben) hihi

Piercings zijn alleen leuk als ze die persoon ook staan…

ik heb een tragus :slightly_smiling_face:

Inderdaad.

Ik had eerst een navelpiercing maar die moest ik er uit halen van die meneer omdat het velletje steeds dunner werd.
Maar ik ga hem wer opnieuw laten zetten.
Weet nog niet wanneer maar wel voor de zomer!
=]

piercings staan bij sommige mensen mooi…
en die maddonapiercing vind ik echt vreselijk! zelf heb alleen oorbellen en dat vind ik ook genoeg:p