Piercings op schiphol

Hoi dames,

Gisteren is mijn traguspiercing kwijtgeraakt en ik weet uit ervaring dat zo’n gaatje best snel dichtgroeit. Stom als ik ben, koop ik altijd pas een nieuwe piercing, als ik de andere kwijtben, waardoor ik ook nu geen piercings meer in huis heb liggen. Normaal zou ik even snel naar de stad gaan, maar ik ga morgenochtend vroeg op vakantie. Nu vroeg ik me af of iemand van jullie die bijvoorbeeld toevallig net op schiphol is geweest of daar weleens iets heeft gekocht, weet of er ergens op schiphol een piercingshop zit? Ik ben bang dat het kopen van een nieuwe piercing tijdens m’n vakantie niet mogelijk is/erbij inschiet.

Alvast bedankt!

Je kan toch opzoeken welke winkels er op Schiphol zijn? Denk trouwens niet dat er echt een piercingshop is, misschien wel sieraden die je in je tragus kan doen. Ik denk alleen niet dat je echt sieraden gaat vinden in de goede maat.

Je kan anders ook gewoon een piercingshop opzoeken in Amsterdam en daar heel snel langsgaan voordat je gaat vliegen?

Volgens mij kun je die niet kopen op schiphol. Kun je niet een gewone oorbel erin doen tijdelijk? Ik heb ooit gelezen dat je dat weer op kan rekken naar de maat van een piercing.

Een piercingshop zit er sowieso niet op Schiphol. Wel een sieradenwinkel maar of je daar een traguspiercing kunt kopen weet ik niet.
En anders inderdaad een gewone oorbel erin doen zodat het ieder geval niet dicht groeit.

Zit er geen six op schiphol? Hier kan je namelijk wel een traguspiercing kopen.

Volgens mij is er een Six/I am op 't vliegveld, daar verkopen ze wel piercings!