Piercings met werk

Haaaj dames,

Zou je je piercing uit je gezicht [neus, tong] er uit halen zodat je ergens werk kan krijgen ? Ikzelf heb dit een keer geweigerd namelijk [ ik heb een klein knopje in mn neus]
Ik vroeg me af of hoe jullie daar over denken :wink:

Ja, ik mocht geen spul in mijn oor hebben maar ik heb mijn oren dus uitgerekt. Ik vind het er zelf veel minder hygienisch uitzien als je daar niks in hebt maar dat begrepen hun niet dus dan maar geen werk haha.

Als ze mij het geld geven wat ik voor de piercing betaalt heb, misschien.
't ligt eraan ook wat voor werk he… voor vakkenvullen ofzo zou ik dat echt niet doen! cassiere of helper in het bejaardentehuis wel…

Nee dat zou ik denk ik niet doen.
Behalve als het echt een hele representatieve baan is, dan begrijp ik het wel. Maar voor de supermarkt oid zou ik dat niet doen.

Ik heb een wenkbrauwpiercing, maar mooi niet dat ik 'm eruit haal voor werk.
Zo denk ik er nu dan over, want als ik later een droombaan vindt maar wel mijn piercing eruit moet halen, dan ga ik het misschien toch overwegen. Maar voor nu zeg ik echt; no way!

:slightly_smiling_face:

dit was in een supermarkt, als caissiere
uiteindelijk heb ik 2.5 jaar ergens anders gewerkt
mét piercings
zelfs nog een in mn tong erbij.
maar heb binnenkort weer sollicitatie, bij die supermarkt weer , dus vandaar :stuck_out_tongue:

Ik vind het heel erg logisch dat je zo’n ding eruit moet halen. Ik werk in de supermarkt en bij ons mag je ook echt geen piercings in hebben, vind het er trouwens ook niet uit zien om op je werk met zo’n ding te lopen.

je ziet hem haast niet
hijs zo klein
en het lijkt ook totaal niet ordinair

Ik had altijd gezeik met mijn lip en neuspiercings

Ik werkte bij de digros en me baas wou altijd dat ik ze afplakte met een plijster , the bitch was crazy ze liep zelf altijd met van die hele lange lelijke felgekleurde glitter nepnagels en dat mag dan weer wel , stupid bitch.

Neuspiercing heb ik een keer voor haar afgeplakt maar daarna had ze me zoiets lulligs geflikt dat ik het er meteen weer afhaalde. Krijg lekker de tering :fu:

Bij de hema mag ik gewoon mn lippiercings inhouden.
En mn opgerekte oren zie je amper.

Ik wil er een septum bij, maar ik ben bang dat het dan too much gaat worden voor hun.

hahahahaha
dat verhaal hierboven
ze wouden ook dat ik mn neus piercing af plakte met een pleister!
nou ehhhh dan zullen de klanten toch juist raar opkijken ?
hij valt nu haast niet op
ik heb mijn tong piercing trouwens wel expres wat naar achteren gezet,
juist omdat ik als caissière werkte, wou niet dat mensen aldoor zagen dat ik dat heb
mn leidinggevende zei na anderhalf jaar nadat ik die had gezet eens ; sinds wanneer heb jij een tongpiercing ?
hhahhhhaha

ik vind het echt belachelijk dat ze daar moeilijk over doen… een piercing of tattoo hoort gewoon bij iemand en als ze die iemand als werknemer willen aannemen moeten ze de piercings en tat’s ook erbij nemen…

ik geloof namelijk echt niet dat er nog veel mensen zijn die zich er aan storen of het raar vinden… kom op… tegenwoordig heeft denk ik meer dan de helft van nederland wel een piercing of een tattoo… en als supermarkten en dergelijke persé jonge (goedkope) werkkrachten willen hebben zullen ze er toch maar eens aan moeten gaan wennen want het hoort wel steeds meer bij de jongere generatie vind ik…

als je je piercings gewoon netjes verzorgd kun je er net zo verzorgd uitzien als iemand die geen piercings heeft.

ik zou mijn piercings er niet uithalen voor een bijbaantje.

(al zijn er natuurlijk uitzonderingen die ik eventjes zo snel niet zelf kan bedenken :stuck_out_tongue:)

Hmm pauly unstoppable zou ik met gemengde gevoelens aannemen :'3

Weetje, in Nederland zijn ze zo’n beetje de enige waar ze zo moeilijk doen over piercings tijdens je werk. Ik ga best veel naar het buitenland, en bijna overal zie ik gewoon mensen met piercings werken, zooo veeel gewoon, terwijl hier dat juist absoluut niet mag, gek eigenlijk. Ik vind dat het wel moet kunnen, tenzij het er gewoon niet uitziet, maar dat zal je zelf ook wel doorhebben dan. Zolang het er allemaal verzorgd en netjes uitziet lijkt het me toch geen probleem…

In je tong zie je niet eens…

EN ik heb twee neuspiercings en heb bij een zelfstandige supermarkt gewerkt (bij de käse) en die deden daar helemaal niet moeilijk over. Er werkte ook een meisje met een kleine tattoo op haar onderarm, en die hoefde ook niet bedekt te worden.

Dit vind ik dus echt gewoon bullshit.
Halloooooo er is ook nog zoiets als het imago van een supermarkt. Als ze alleen maar ranzige onhygienische mensen aannemen die naar wiet en rum stinken, krijgen ze een slechte naam.

En heb jij wel eens iemand met een septum gezien die in een bejaardetehuis werkte? Of in een ziekenhuis? Of in een ander verzorgingstehuis?

Een meisje op me werk heeft een madonna en werd ook gedwongen er een pleister op te doen , leek net alsof ze een wondje had van het scheren ofzow

Ik had ook toen me neus geplakt en zeg zo tegen haar ’ zo dus jij bent ook de lul zie ik’ en ze keek me echt aan met een blik van just kill me.

Hoe kan je nou lekker werken met een pleister op je bek XD

Oh ik heb ook in een fabriek gewerkt, en daar moest ik m’n neuspiercings uithalen (niemand lust een koekje met een neuspiercing).
Tuurlijk heb ik dat gedaan, waarom niet? Er werkte ook iemand die 5 gezichtspiercings had, die moest ze ook allemaal uitdoen (logisch).
Je hebt alleen jezelf er maar mee hoor, jullie doen net alsof je in je individualistische weetikveel genaait worden ofzo.

Ik vind afplakken niet vervelend hoor. Uit doen wel, want dat gaat nu niet zo makkelijk :V

Ik vind het ordinair staan piercings in 't gezicht.
Eruit halen als je werk zoekt.