Piercings (in 't gezicht) staan iedereen?

Wat denk jij? iedereen kan een piercing in het gezicht nemen, en dan staat het je vanzelfsprekend? * dan moet je even de kledingstijl of de uitstraling van iemand wegdenken…
Het is toch lastig : Als je heel graag een labret piercing wilt, bijvoorbeeld, maar het staat je helemaal niet?
Of vinden jullie dat het anders zit, ‘een labret piercing is een labret piercing’. Ik had hierover een discussie opschool, ik was wel benieuwd hoe andere meisjes erover dachten.

* misschien is de inhoud van deze topic een beetje onduidelijk geformuleert, ik weet niet echt hoe ik het neer moet zetten.

nee, niet iedereen staat het!
vind ik!

ik vind dat het je moet staan, dat je er het ‘type’ voor moet zijn zegmaar xD
i mean, ik zie nog niet echt voor me dat een heel net kakkerig meisje ofzo een wenkbrouwpiercing heeft?

^ sorry klinkt nogal hard, maar kan het niet anders uitleggen.

EDIT: *denkt kleding etc. weg* dan moet je er nog steeds het gezicht voor hebben vind ik…

Je moet er idd het gezicht voor hebben

Nee vind ik niet.

nee, sommige meisjes worden er echt een manwijf van. ik heb een neusringetje, en die staat volgens mij wel leuk:P

Nee het staat niet iedereen.
En iemands uitstraling kan je niet wegdenken…

Nee ik vind het niet bij iedereen staan. Sowieso vind ik piercings in je gezicht lelijk. Alleen in je lip kan het mooi zijn.

absoluut niet

Nee niet iedereen heeft het gezicht voor ‘allerlei piercings in het gezicht’

Mijn ex van 2 jaar terug heeft een labret piercing en man dat staat échhht niet, ik schoot meteen in de lach toen ik hem vandaag zag in de winkel :grinning_face_with_smiling_eyes:

Bah ik vind piercings bij niemand mooi! Zeker niet van die lippiercings die nu al die emokindertjes van 12 hebben. Een stalen rondje in het gezicht maakt je echt niet mooier hoor <_< maar goed dat is mijn mening. Dat veel mensen het niet met me eens zijn zie ik wel op straat en op school. Naja mijn mening is dat je je lichaam niet hebt gekregen om er metaal door heen te jassen. Nogmaals, mijn mening…

't staat niet iedereen inderdaad.

Je moet wel het gezicht voor hebben.

Je moet er inderdaad echt het gezicht voor hebben.

in het gezicht niet nee, maar ergens anders wel:P hahahaha

Wat iedereen zegt, het moet je staan =) ben het niet eens met dat een ‘kakkerig meisje’ geen wenkbrauwpiercing zou kunnen hebben. Ik heb zelf een neusringetje en kleed me verder wel normaal geloof ik =p dus je kledingstijl en karakter zegt niet zoveel…

het ligt een beetje aan de uitstraling vind ik, en wat voor 'n vorm hoofd & stijl iemand heeft, en of het wel bij die persoon z’n stijl past.

maar het ligt vooral ook wat voor 'n piercing mensen erin stoppen, een klein bolletje vind ik leuk maar laatst zag ik iemand met een grote bol & dat leek net een puist dat zag er werkelijk niet uit 8D
achja als iemand echt een piercing wilt & het vol zelfvertrouwen draagt, gewoon doen.

Nee daar ben ik het totaal niet mee eens.