Piercing ?

[i]haha
heb jy een piercing ? zo ja ; plaats het hier als je dat wilt

ik heb een tongpiercing & en eentje in me navel
haha als oorbellen ook meetellen ; links = 2 rechts = 2 + eentje in me oorlel [/i] :pensive:

ja ik heb pas een een navelpiercing laten zetten :stuck_out_tongue:
ben er super blij mee :slightly_smiling_face:

Linker oor= 2 gaatjes
Rechter oor= 2 gaatjes

Telt ook als piercing

8 normale oorbellen, 2x tragus, lip, septum, navel.

Met tongpiercings trouwens oppassen. veel piercingshops zetten ze al niet meer omdat ze te gevaarlijk zijn!

Tongpiercing & had lippiercing, maar die heb ik eruit gehaald

Zijn al topics over.

echt :astonished: , ik hoor het ook voor het eerst

Ik heb Navelpiercing en rechter oor 2 gaatjes, en in mijn linkeroor ook 2 gaatjes.
Alleen gebruik ik nooit het 2de gaatje:P
Gehehe.

x.

gebruik verdomme toch eens de zoekfunctie.

Idd.
Maar dan zouw ik 't op een andere manier zeggen :wink:.

Ja, veel shops zetten ze niet meer omdat er mensen aan dood gaan. Er kan een bepaalde bacterie in komen waardoor je tong opzwelt en je dus gewoon stikt, er kan ook een bacterie inkomen die in je bloedomloop komt en je hartklep aantast. Aldus de piercer!

Oh dat is kut :'3

ja gingen in Nederland 4? mensen per jaar aan dood.

Lang leve mn lippiercings :'V

MAASTRICHT - Het laten zetten van een tongpiercing kan hartproblemen veroorzaken. Die waarschuwing uitten twee chirurgen van het academisch ziekenhuis Maastricht (azM) woensdag.

ARCHIEFFOTO
Een 30-jarige vrouw die een tongpiercing had laten zetten, moest vier weken later een nieuwe hartklep krijgen in het azM nadat er complicaties waren opgetreden. Een woordvoerder van het ziekenhuis bevestigde woensdag dit bericht uit de Limburgse kranten.
De azM-chirurgen Jos Maessen en Geoffrey Kloppenburg leggen in het vakblad Journal of Heart Valve Disease uit dat bij het zetten van de piercing de streptokokbacterie in de bloedbaan kwam, waardoor de hartklep ontstoken raakte. De vrouw kwam daardoor in ademnood, waarna in een spoedoperatie de ontstoken hartklep door een kunstklep vervangen moest worden. Als mensen koorts krijgen na het zetten van een tongpiercing, moeten ze volgens de chirurgen snel actie ondernemen, want het kan goed mis zijn.

1 neuspiercing.
11 oorgaatjes.
1 stretch van 4mm.

-

in elk oor 2 gaatjes en 1 oorbel boven in mn oor

Er zijn best al 5600 topics hier over, maar is niet erg.
Navelpiercing & 23june Labret.

Ik heb nu voorr 2e keer Tragus en ik had een helix (in hoek van me oor) maar die is gaan ontsteken ofso…