piercing zelf zetten

heey
ja het is waar ik heb een aantal keer zelf piercing gezet omdat het duur is en het mocht nie tv van me ouders
nu wil ik het weer gaan doen maar dan wil ik zo een ringetje aan een beetje rechterkant van me lip
weeten julie hoe zon piercing heet?
en wie heeft nog tips en of ervarignen LOL :crazy_face:

offcentre toch?
maar ik raad je het niet aan om zelf te zetten.

en met welke piercing doen ze dat?

doet dat niet HEEL erg veel pijn om t zelf te zetten

volgens mij doet het evenveel pijn om zelf te zetten, maar als je het laat doen bij een piercingzaak, dan is de kans op ontstekingen enzo veel kleiner.

Oeeh lekker rebels! tegen je ouders ingaan en toch piercings zetten, en nog zelf ook…
Weet je nog dat er een tijd geleden een stukje op girlscene stond over zelf piercing zetten? Zo nee, zoek het op en lees het eens door. En word dan een slimmere rebelse meid, en laat het in een piercingzaak zetten.

nope ik heb navel zelf gedaan en labret deed niet zo veel pijn en ht ging niet ontsteken.
Ik kan alleen zo een piercing niet meer vinden voor een offcenter

vinden je ouders dat dan niet erg?

die weten het niet en komen er ook niet achter, ik haal het thuis weg en als ik btuiten ben dan zet ik het weer

o zo, ben je dan niet bang dat je hem dan vergeet eruit te halen?

Dat kan toch niet? ik bedoel nu als je hem net heb gezet… dan moet het gaatje genezen… dan kan je hem er toch niet uithalen? lijkt me dan behoorlijk pijnlijk

damn dat lijkt me echt eng!

Je moet dat soort dingen echt door een professional laten doen.

Vet stoewr johhh!!!

Nee alleen mensen waar het verstand op de verkeerde plaats zit doen zulke domme dingen.

Je bent echt dom :hammer: Je gaat het toch niet zelf zetten het is harstikke slecht!
AANDACHT! Zoek een leven!!

dat moet je dus echt niet zelf doen…
kan heel erg gaan ontsteken en ja,dan zit je met de gebakken peren :stuck_out_tongue:

omg!!! :bored: je bent echt niet goed wijs
maar laat iets weten als het gelukt is :slightly_smiling_face:

Als ik jou was, zal ik het toch echt laten doen door iemand die er verstand van heeft…!

helemaal gelijk!! :stuck_out_tongue:

Als zei het zelf wil zetten laat haar lekker :S waar bemoei je je mee -.-