Piercing tussen borsten

zelf wetennn,

Ik zou toch voor een dermal gaan. Een surface groeit meestal sneller uit en dat bezorgt je dan echt een vuil litteken.

Ik heb daar ook een piercing laten zetten maar dan een dermal. Werd mij afgeraden om voor een surface te gaan, vanwege de grote kans op uitgroeien en lelijk litteken. Heb nu een heel klein littekentje maar dus ik zou je aanraden om voor een dermal te gaan. Verder denk ik wel dat het gewoon mooi staat, maakt niet uit wat voor cupmaat. Zolang het een stijlvolle piercing is en je kleedt je gewoon.

ik hoor dat het altijd uitgroeit. heb nooit positieve verhalen gehoord over md en surface. ik wou eigenlijk ook een md daar, of 2 bij mijn heup. maar ik denk dat ik er maar vanaf zie, wil niet nog een lelijk litteken door een piercing.

ikzelf heb mij lippiericing in arnhem laten zeten bij deze: http://www.lextremiste.nl/
55 euro als ik het goed zie. :slightly_smiling_face:

good luck with it!

Een kleine cup is juist mooier bij dat soort dingen, maar een surface groeit best snel uit, daarom is een dermal verstandiger. en een surface kan ook een lelijk litteken achterlaten, een dermal iets minder

Ik vind het persoonlijk best trashy maar als je het doet ga dan voor een dermal dan krijg je een kleiner litteken als hij uitgroeit.

Bij sommige vrouwen vind ik het prachtig staan, maar bij de meeste vrouwen vind ik het tamelijk ordinair staan.

Ik wilde er tot een tijdje geleden eentje, maar ben toch maar van het idee afgestapt…

Vanhetzelfde.

En daar komt dan komt er ook nog eens bij dat wanneer je borsten toch weer zouden gaan groeien, dat hij scheef komt te zitten.

Meiden! Ik heb nu Ipv een Surface een dermal anchor,
wat ik al dacht was waar, er zat teveel spanning op de huid tussen mijn borsten, daardoor zou het nog eens sneller uitgroeien mij is dus aangeraden dit ook niet te doen,