Piercing schuin onder je lip : side labret/ off center

Ik heb even een paar vraagjes.
Ik wil heel graag een side labret. Word die piercing altijd bij iedereen op dezelfde plek geplaatst ofniet? want bij de ene persoon zit de piercing meer naar de mondhoek toe dan bij de andere.
Als je er een hebt, wil je er dan een foto van plaatsen. alle informatie over de piercing is welkom! alvast bedankt!

Je kan tegen tegen de piercer zeggen waar je hem precies wilt hebben

De mijne zit perfect! ik heb gewoon tegen de piercer gezegd dat het niet te dicht bij mijn lip mag staan, maar wel dicht genoeg om er een ring in te kunnen steken dat toch mooi zou staan, tis wel al 2 jaar geleden maar de foto is recent

http://i281.photobucket.com/albums/kk233/andbounce_photo/untitleddd.jpg

bedankt voor jullie reactie. ik vind het moeilijk om tegen de piercer te zeggen waar ik hem precies wil hebben want dat weet ik zelf ook niet precies. ik ben heel bang datie daalijk op de verkeerde plek zit.
Maar op welke plek hy ook geschoten word, je kunt er toch altijd een knopje en ringetje in doen? ik wil namelijk gewoon kunnen afwisselen

hij wordt neit geschoten dat is een ding
en je kan nt altijd alletwee doen
als je hem iets dichter bij je lip doet kan je ze alletwee

hij zet eerst een puntje om een idee te hebben waar hij komt, kan je altijd aanpassen, en het word idd niet geschoten maar hij houd je lip vast met een tang en gaat met een naald ertussen

ik heb er ook 1 en die van mij zit best wel laag dus ik denk niet dat ik er een ringetje in kan doen? of het wordt een heel groot ringetje…
maar je kunt zelf bepalen waar je hem wil hebben

Wil echt zoo graag een side labret <3

Iemand een idee hoe ik mijn ouders kan overtuigen?? :grinning:
Neuspiercing en navel kreeg ik redelijk vlug , maar bij deze doen ze echt moeilijk… :s

Ziet er wel leuk uit!

whoewhoeweeeh
die krijg ik waarschijnlijk over 2 weken yeuy

zelfde probleem hier,
zeg dat je er goed over na hebt gedacht?
en dat 't jou lichaam is, dus dat jij zelf moet weten wat je ermee doet 8D
desnoods doe je er nog wat tegenover bijv. 3 weken lang de afwas doen als je 'm mag haha.

-

Ik heb deze al, sinds donderdag:naughty: doet geen zeer, moet alleen een korter staafje krijgen, het is nu best irritant met eten. :’)

die van mij zit veel verder naar mn mondhoek toe dan giccicore, dat vind ik persoonlijk ook mooier, het enige nadeel is dat ik dr volgens mij geen ringetje doorheen kan halen, want dat staat raar denk ik…

Hee, even een vraagje over die side labret, ik vind hem zo vet. ik wil hem echt, en over 1 maandje word ik 16! maar iig, hoe duur is dat ongeveer? want mijn ouders willen daar niks aan bijdragen omdat het een ‘zelfverminking’ is volgens hun hahah :stuck_out_tongue:
maar ik kan het haast nergens vinden! thanks anyway (:

Dat is toch gewoon een lippiercing of ben ik nou weer ouderwets?xD

Ik heb er zelf 1tje rechts onder mijn lip. Hij kostte rond de ¤50. Deed niet veel pijn, je schrikt alleen omdat er een naald op je af komt en je lip wordt vastgeklemd xD Had ik tenminste. Geen ontstekeningen of dergelijken.

Foto:

http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/05/26/1243364947-610.jpg

Rond de 55¤ dacht ik, moet je even zoeken op sites van piercers, daar staat het wel :slightly_smiling_face:

hoelang duurt het eigenlijk voordat je 'm kan verwisselen voor een ander staafje/ringetje?
ik vind persoonlijk dichter bij de lip ook mooier, ik zag 'n x iemand en die piercing zat echt heel laag dat vind ik echt niet mooi.