Heeej,
Ik wil binnenkort graag een piercing midden in mn onderlip. Maar ik ben eeen beetje bang dat het ordinair gaat staan. (ik neem wel gewoon een klein diamantje)
Maar wat denken jullie? En kan ik hem beter boven of ergens schuin doen?
En doet een piercing pijn?
xxx
Algemeen piercing topic?
Een piercing nemen maakt je niet meteen ordinair. Je uitstraling wel :’). Dus, gewoon nemen als je het leuk vind! Misschien kan je je foto zelf even bewerken en paar piercing erop plakken en kijken welke leuker staat? En zoveel pijn doet het niet!
Ik vind zo’n piercing daar niet zo mooi… maar dat is mijn mening!
Je kan het ook eerst proberen met een diamantje dat je op kan plakken, dan kan je gewoon zien of je het leuk vind.
Over pijn weet ik niks… geen ervaring met piercings.
Het ligt heel erg aan je uitstraling, en sommige mensen staat het wel goed. Ik persoonlijk hou alleen niet van piercings in het gezicht.
Haha ik vind mezelf niet bepaald ordinair hoor, maar omdat ik vaak hoor dat mensen een piercing op die plek ordinair vinden.
Oh, nee wel echt onder mn lip zeg maar.
yess. Maar dan wel een klein diamantje, en ik ben nog aan het nadenken of ik hem schuin/recht onder/boven.
^ Ik zou dan eerder een lippiercing aan onderkant en dan aan de zeikant nemen denk ik.
^ Ik vind het op die plek niet mooi.
schuin onder/boven is leuk, vind ik.
zo’n madonna piercing vind ik het mooist, maar dat komt zo snel ordinair over…naja aan de persoon zelf…
Misschien kan je een foto plaatsen van je gezicht? Zodat we zien of het leuk staat
Ik vind het niet zo mooi, sorry.
Ik heb een labret. Pijn viel reuze mee en heb zelf een klein diamantje en hij is zeker niet ordinair
Wat is een labret dan? xx
.
Ik vind een labret lelijk en ordinair ja En diamantjes ook. Maar ach. En de pijn is bij iedereen anders.