piercing er uit halen.

hi!
ik heb een monroe piercing, (linksboven lip)
en ik vind 'em niet meer mooi. ofja, ik vind niet dat het me staat, ik ben er ook totaal geen type voor eigenlijk.
en ik wil hem er uit halen,
alleen dat gat blijf je altijd zien zeggen ze?!
en ik ben bang voor een litteken omdat ik een paar keer het korstje dat er in het begin omheen kwam eraf krabte ;$ .

help? zal ik hem er uit halen, of word dat dan super lelijk?
meer tips?

liefsx.

ik heb er geen ervaring mee, maar kan je zo’n piercing verwisselen? want als je hem kan verwisselen kan je toch zelf kijken of het er lelijk uit ziet :slightly_smiling_face:

Ik heb zelfs schuin onder mn lip gehad. Ik heb hem er ook uitgehaald, en ja. Ik heb wel een litteken er van gehouden. Hij is niet erg opvallend na een tijdje.

ik heb er een boven m’n wenkbrauw gehad, maand geleden uitgehaald(en kreeg hem er niet meer in, dus niet expres), daar zie je nog wel een litteken van. maar niet zo heel erg. m’n nicht heeft nog wel ‘gaatjes’ bij der lip.

misschien voortaan langer over nadenken of je er een neemt?

Ik denk dat je altijd wel iets blijft zien.

Ik heb een tongpiercing gehad, en daar heb ik nu ook een raar gat/streep zitten.

ja kan ik beter wel doen he.
ik wist niet of het ging staan maargoed.

omijngod
ik heb exact hetzelfde
maar hij staat bij mij wel leuk als k er een klein diamantje in doe
welja glimsteentje:p

maar die plasticjes daarvoor breken om de maand en tis dus superduur

je kan toch met neppiercings kijken of 't je staat?

maar ik denk niet dat je zo’n heel gat blijft zin, misschien een klein litteken 8D

breken die? omg.
maargoed, ik heb hem er nogsteeds niet nuitgehaald haha :’)

groeit wel dicht, hou je een klein deukje over (dat was bij mij zo, kan bij iedereen anders zijn). Maar dat had je kunnen weten voordat je 'm liet zetten. Ooit zou die piercing er toch uit moeten.

Littekencreme. C:

oh ik heb hem er nog steeds niet uit,
maar ik ben écht van plan hem er vandaag uit te halen omdat ik toch vakantie heb en nergens heen ga.
hoe lang duurt het ongeveer voordat het dichtgegroeit is?

Oja, en doen of niet doen?

http://94.100.114.31/542700001-542750000/542716701-542716800/542716714_5_RXmm.jpeg

hier zie je hem opzich wel.

Hoezo?
ja kan zo’n ding toch ook voor eeuwig houden.
Ja ook als je oma bent of werkt.

je mag niet overal met een piercing werken, en het is gewoon zo… niemand houdt zn piercings voor altijd. Ja misschien een vrouw van 50 met een navelpiercing.

Ik had hem zeg maar onder me lip en heb hem een jaar geleden er uit gehaald. Je ziet nog wel iets maar niet heel erg. Mensen zien het niet eens, dus ik zou het gewoon doen!

Tegenwoordig wel bijna overal + je kan hem tijdens je werk uit doen.
Of van te voren over na denken wat je voor werk wil doen en of het mogelijk is.
En er zijn mensen die het voor eeuwig houden, niet veel misschien. Maar er zijn er wel.
(vooral dermals)

Bij heel veel banen kan je geen piericngs in je gezicht hebben (denk maar aan representatieve banen). Het komt gewoon erg weinig voor dat je een oma van 70 ziet met een lippiercing. Ik heb ook piercings, en die gaan er ook vast wel een keer uit.

hee ik heb geen ervaring met piercings maar ik wil er wel 1 maar ik durf het niet aan mijn ouders te vragen want dan krijg ik weer zo stom antwoord van: ben je gek dat staat je helemaal niet!!
de meeste van jullie hebben wel een piercing hoe komen jullie daar aan??

Er zijn ook genoeg representatieve banen waar het wel kan.

Doe er zo’n speciale pleister op.
Met een pleister kan je ook niet krabben en dat zijn van die dingen waardoor het beter geneest. Maar dat is voor wondjes… Maar kan vast ook hiervoor?