Piercing balletje ingeslikt, dringend!

Ik heb een tongpiercing, en net heb ik mn laatste balletje doorgeslikt, hij was losgegaan en ik had het niet door.
Heeft iemand van jullie dit ook al eens gehad en wat kun je er op doen om te voorkomen dat hij er uit gaat? Ik heb kouwgom al geprobeerd.

Als iemand uit de omgeving hoogvliet een balletje te leen heeft dan zou ik 'm graag komen ophalen! Het is een 1.6 balletje.

nee sorry heb ik niet

Dat is echt kut, maar ik kan je niet helpen. :v

Ik heb er nu een rubberen achterkantje van een oorbel op gedaan maar die floept er ook steeds af :frowning_face:

Ik heb er geen verstand van maar kan je hem niet een nachtje uithouden en dan morgen nieuwe kopen?

Dan is de kans groot dat ie dicht zit de volgende morgen, al helemaal als je hem korter als een jaar hebt.

kut voor je, had je maar extra balletjes moeten hebben.

On topic : Heb je niet toevallig ook een navelpiercing? die balletjes zijn ook 1,6 mm (wel van te voren schoonmaken dan natuurlijk!)
Die kan je wel wat langer uitlaten namelijk.

Ik kan morgen pas om half 5 bij de piercingshop zijn, dan is hij allang dicht, mijn moeder had er vroeger een en die is binnen een paar uurtjes dichtgegaan.

@ thermale , ik had een extra balletje, die heb ik dus vorige week er op gedaan omdat ik 'm doorgeslikt had, heel toevallig… :frowning_face:

Heb nog nooit m’n balletje doorgeslikt, wel eens dat ik 'm los voelde, maar was dus net op tijd.
Mijn piercing heeft een soort van schroef-klik systeem. Je draait 'm erop en op het laatste ‘klikt’ ie net wat vaster, dan zit ie echt heel vast. [En soms bijna onmogelijk los te halen :stuck_out_tongue:]

Ik heb zelf meerdere piercings van dezelfde afmeting, waardoor ik een evt. verloren balletje kan vervangen, maar ik woon niet bij je in de buurt.
Heb je geen andere piercing die er tijdelijk in kan?

Iniedergeval succes!

Daar had ik inderdaad ook al aan gedacht! maar die heb ik ook niet :frowning_face:

heeft niemand van je vriendinnen, meiden die je kent zo’n balletje?
anders een stukje gum(haha ik weet niet of dat lekker is)?

Waar ligt hoogvliet als ik vragen mag?

Had je dan niet kunnen bedenken dat hij wat strakker moest?
Je doet dan iets echt niet goed hoor…

Rotterdam zuid, maar vlakbij spijkenisse.

Een tongpiercing balletje gaat wel vaker los zitten hoor, al helemaal als je er een beetje mee loopt te klooien en te spelen. Ik draai de mijne elke ochtend aan en ik heb vaak zat dat ik tijdens het eten ineens blurp me balletje uittuf omdat ie ineens eraf is :’)

Nee dat snap ik ook wel. Dat hoef je me echt niet te vertellen hoor.

Oh dat is een beetje ver weg :’) anders had je er wel eentje van mij mogen hebben heb dr echt 30 ofzo haha.

ooh haha waar heb je dr zoveel vandaan? Is dat niet ongelofelijk duur o:

Zo,n ongelukje kan toch gebeuren.
Anyway ik denk dat de enige oplossing echt via via een balletje regelen bij iemand anders, iedereen kent toch wel iemand met een piercing die wss ook wel extra balletjes heeft? Iets anders verzinnen kan denk ik nooit sterk genoeg zitten om het erin te houden omdat je tong gewoon veel beweegt.