Piercing aan mijn lies !

hallo, ik ga dus morgen een piercing aan mijn lies / bekken zetten ! maar, nu is mijn vraag of je deze zou kunnen uitdoen , en zo ja ; hoelang ? & of dit pijn doet ? & of je ermee mag zwemmen? (:
groetjes Lie !

Nog nooit van gehoord joh, hoe zit ie dan precies?

http://www.facebook.com/p…373.37644.100000615934667
zo ongeveeer (:

Vraag t gewoon morgen aan de piercer

Deze inhoud is momenteel niet beschikbaar.

Piercing aan je lies? o.o

…?

Ik weet niet wat voor piercing maar uitdoen zal wslk niet gaan want dan groeit ie gewoon dicht. Zwemmen mag de komende tijd ook niet dat is bij alle piercings zo.

Ik ben nu echt benieuwd hoe het eruitziet!

een piercing in je lies? sorry maar die snap ik echt niet?! wie wat waar ziet dat en wat is er uberhaupt mooi aan en dat irriteert toch als je je benen bij elkaar doet etccc

owh volgens mij ben ik de enige die het vet mooi vind daar! :stuck_out_tongue:
volgens mij moet je wel een tijd wachten voordat je m uit kan doen en je mag iets van 3 maand niet zwemmen… en idd vraag het morgen gewoon aan de piercer! Good luck & post ff fototje als je m hebt (:

Je euhh… Bedoelt gewoon op je heup zeg maar? Daar schuin langs je buik denk ik? Waar al die wijven op hun 16e ook een tatoeage van een dolfijn/roosje willen? Die plek? :stuck_out_tongue:

Want je lies zit zeg maar, naast je vagina in die euh, plooi tussen je vulva en dijbeen. Leg ik dat goed uit? xD Waar je dijbeen overgaat in je romp hahaha.

^ ja goed uitgelegd waar je lies zit :stuck_out_tongue:

Liee, volgens mij bedoel je eerder je bekken dan je lies, ik kan me moeilijk voorstellen dat iemand daar een piercing zet.
Heb je al eens eerder een piercing laten zetten, in je oor/tong/neus/navel? (en bij oor heb ik het niet over die twee gaatjes die je in je baby-jaren ‘meekreeg’) Zo niet, lijkt het me best eng om je eerste piercing na jaren in je lies te doen, want je hebt dan geen idee van het helingsproces en de verzorging.
Hoe dan ook, voor de antwoorden ben je het beste bij de piercer zelf terecht!

jaaa, daar (:

jaa, ik heb het verkeerd uitgelegd eigenlijk… het is aan je bekken , schuin onderaan je buik ;p & jaa, dit is mijn eerste piercing :slightly_smiling_face:

een… piercing of een microdermal? want een piercing is zo uitgescheurd op zo’n plaatsten

Ik heb geen idee, wou ook altijd zo een hebben.
Je mag zeker een paar weken niet zwemmen, is hetzelfde als andere piercings.
Met mijn navelpiercing mocht ik 6 weken niet zwemmen dus denk dat het met deze wel hetzelfde zal zijn.

Zo een kun je toch alleen operatief laten verwijderen ?
Tenminste als jij bedoeld waar ik het over heb haha.

Waarom ga je niet eerder na of je ermee mag zwemmen en of je die uit kunt doen etc? Lijkt mij nogal logisch dat je dat doet vooooordat je 'm laat zetten.

Een ex klasgenoot van mij heeft er daar 3 en die zijn steeds ontstoken vanwege haar broekrand die ertegenaan komt xD