Piepjestest/ shuttlerun

Hoiii, ik heb dinsdag ochtend de shuttlerun gehad.
Ik vond het heel zwaar. Mijn trap was trap 6,5 terwijlik vorig jaar 4,5 had.

Tot welke trap kwamen jullie?
En wat vinden jullie an de shuttlerun

Ik kwam dit jaar tot trap 8,5, 2 jaar geleden haalde ik met moeite 5 dus mijn conditie is zeker vooruit gegaan. :’)
Ben ook meer gaan sporten enzo, en eerst had ik altijd zo een hekel aan rennen en de shuttle run, maar nu ik er beter in ben vind ik het eigenlijk wel leuk!

Omg wat ben ik blij dat ik dat nooit meer heb haha. Ik heb ooit een keer 8,5 gehaald maar toen ik ouder werd gaf ik het op na trap 7 of uiteindelijk trap 6 omdat we zogenaamd niet wilden zweten omdat we de rest van de dag nog les hadden haha

Volgens mij is hier al een topic over, kan hem zo snel even niet vinden.

vorige keer had ik 8/9 (weet niet meer) en t jaar daarvoor 6 dus ben wel vooruit gegaan hahaha

Trap 13

Ik heb 'm 1 x gehad en kwam tot trap acht, daarna viel ik wel flauw… hahah.

De truc is om van tevoren twee flesjes sportdrank te drinken, goede sportschoenen aan te doen en rustig beginnen. De eerste 3 trappen lopen is helemaal niet raar; het spaart immers kracht.
Vanaf trap 3 zou ik gaan joggen en een constante ademhaling behouden (dus geen gehijg).

Zorg er verder voor dat je in beweging blijft, want anders kost het je kracht en die zul je nodig hebben in de ‘‘verdere’’ rondes.

Ooh, shuttlerun, wat haatte ik dat :’).

Haha, ik ook!. Ik kwam nooit verder dan trap 4 ofzo :dry:

Hoe kan jij de eerste 3 trappen lopen? Bij ons moet je dat joggen anders haal je de overkant niet eens ;’)

Maar ik faal in piepjes testen

Dit dus. Ik faal echt héél erg met piepjestesten, maar nog erger bij de coopertest…

Haha dit dus! Vreselijk vond ik het altijd.
Stopte ook altijd bij 5.5, dan heb ik een… 5.5 :’)

Ik kwam tot trap 6,5 maar was daarna wel helemaal dood. Ik heb mijn hele leven nog niet aan sport gedaan (of telt zwemles ook mee?) dus vond het nog best een prestatie van mezelf, haha.

Ik kwam altijd tot trap 7,5

Ik heb echt nachtmerries aan dat liedje overgehouden. :’)

Haha

Verschrikkelijk!! Gelukkig hoef ik dat nóóit meer te doen. Mijn hoogste was trap 7.5 en daar was ik best wel trots op, omdat ik de keer daarvoor tot trap 5.5 kwam.