Piepjes test... Wat had jij?

Trap 11, en toen had ik me echt kapot gerend want ik heb inspanningsastma

van 7.5 naar 6
Ik ga achteruit

trap 5…

Vorig jaar trap 11,dit jaar trap 5 :’)

ik haal altijd net voldoende, en omdat elk jaar de trappen voor voldoende hoger worden haal ik elk jaar hoger. (:
laatste keer moest ik 7 trappen hebben voor voldoende, en ik had 7,5 trap.

Meestal had ik trap 8/9, maar op een geven moment kreeg je bij ons een cijfer voor je inzet. echt flauw. want sommige meisjes hadden trap 6 en kregen dan een 7, en dan had ik trap 8/9 krijg ik ook een 7. O_o

ik had trap 8 :grinning:

ik had trap 6 maar was ziek dus bij elke stap hoorde ik bonk in me hoofd, echt pijnlijk. Maar gelukkig mogen we nog een keer. :grinning:

haha, dit jaar had ik iets van een 8 als cijfer :open_mouth: Ik was wel verbaasd, heb altijd slechte cijfers ><

trap 11,5 :grinning: jaaahj. ik was zo blij

ik ook zoiets (:

6,5

what the… wat is een piepjestest?

vraag ik me ook af.

Volgens mij noemen wij dat hier een biebtest. Is dat zo heen en weer lopen om ter langst? Of heeft het helemaal niks met gym te maken? :x

Meestal iets van trap 5 ofzo, haha. Dat is mijn record dacht ik…

Wij noemen het altijd Shuttle Run trouwens.

volgens mij had ik 8.5
en daar ben ik echt suuuuper blij mee lol

Ik zit in klas 3… En ik heb tot nu toe nog nooit piepjestest gedaan.
Iedereen heeft in de tweede de piepjestest gedaan behalve onze klas, hahaha.

ik zit in de 2e, dit jaar had ik trap 10 maar daarna was ik wel helemaal uitgeput:o
bij ons heette dat volgensmij officieel ‘shuttleruntest’ of zoiets

Grote gymzaal (boys van 5 jaar atletiek 6) ik had 2,5 kon nog wel door maar had geen zin meer dus toen liep ik weg, ik haat die man (gymleraar). Zei hij doe je best bla bla bla. Maare was niet de slechtste was 5na laatste.

Ik had uhm ook laats, haalde trap 8,5 en das me record =)

Werd elk jaar beetje beter xd