Piepjes test... Wat had jij?

8 april was het zover XD…
Ik had het kunnen weten!
PIEPJES TEST!
Nog nooit gehad tot nu toe, ik zit namelijk in groep 8, en ik had er wel vaak van gehoort, en ook wist ik wel wat het was en ook had ik gehoort dat je in groep 8 dat ook wel eens kreeg.
Nou daar gingen we dan voor de eerste keer…Whaha!

Maar ik zelf was super blij met mijn eindresultaat!
Een trap van 11,5
Hoeveel hadden jullie?

Ben benieuwd :grinning:

oef lang geleden… :’)dat doen we eigelijk niet zo vaak meer op school/mijn sport ofzo…
Maar dat hangt er ook vanaf tot hoeveel trappen hij gaat :’) want wij hadden 1 van 10 en dan moet je vaker heen en weer lopen dan bijvoorbeeld van 15 of tot 20 ofzo :’)… maar met 10 had ik meestal een 8 of 9 :grinning: en de rest heb ik geen idee :’)[

Zoekfunctie, maar de laatste keer had ik 2. Astma-aanval.

http://forum.girlscene.nl…test/list_messages/144883
&
http://forum.girlscene.nl…st/list_messages/135800/1

Wij hadden tot 16 volgens mij, dus ik had 11.5/16

Eerst had ik 13, paar jaar later 8, nu waarschijnlijk deep down :stuck_out_tongue:

Op de basisschool had ik best goed altijd haha, rond de 10/11. Toen van de brugklas tot de 3e ongeveer 8/9, en nu in de 4e heb ik een 7. Het wordt steeds slechter :grinning_face_with_smiling_eyes:

Niet zo hoog meestal, astma.

Dit topic bestaat al:P

hij ging tot 14 ik had 9,5

Ik weet niet tot hoever onze ging, in groep 8 had ik iig 11, nu in de eerste had ik als cijfer een 8 maar de trap weet ik niet meer. :stuck_out_tongue:

In groep acht zat een jongen die tot 18 haalde en toen soort van knock out was, wel zielig maar ook wel dom want hij ging echt veeeel te ver door. Die leraar zo 'Stop maar, als je nu stopt heb je al lang een 10."
Maar dat wou hij niet, echt zo’n strevertje.

umm in de eerste haalde ik trap 6.5 ofzo maar ik heb vorig jaar trap 9 gehaald geloof ik.

Trap 6,5. We hebben het maar 1 keer gedaan en dat vind ik echt jammer. :’)

Hah heel slecht. 5,5 denk ik. Ik heb niet zo’n goede conditie :blush:

Wij hebben tot 12 , ik 9, dus 9/12.

Ik weet niet wat het meest was maar ik had 9,5, Als cijfer op cijferkaart een 9

Ik had trap 9 ofzo iets gehaald… =).

4, maar ik adem meestal verkeerd en had toen heel erg last van mn darmen. en heb natuurlijk ook niet zo´n goede conditie haha :slightly_smiling_face:

ik heb meestal 8,5 of 8. zit in de 2e, en heb het 2x per jaar.

Ik weet niet meer welke trap ik had, maar je kon niet lager halen dan het cijfer 4 bij ons, en ik had een 4.2 :faaaal: