Piepjes test/shuttle run test

Ik heb binnenkort de piepjestest/shuttle run test op school, over 12 dagen. Ik heb echt een slechte conditie. Kun je in 12 dagen je conditie verbeteren? En hoe? Door hard te lopen denk ik? Maar hoe vaak dan? Elke dag is niet goed toch? Ik wil echt een voldoende dus ik hoop dat t mogelijk is. Maar als je je conditie echt amper kunt verbeteren in 12 dagen heeft het ook niet veel zin om te trainen.

Ik hoop dat jullie tips hebben!!!

:kiss::kiss:

:grin::grin::grin:

Nee je kunt je conditie niet in zoverre verbeteren in 12 dagen.

Conditie in 12 dagen verbeteren kan helemaal niet. Dat moet je rustig opbouwen, dus als je nu als een gek gaat lopen, zal je alleen maar spierpijn hebben op de test.

Ook niet een beetje? Alle kleine beetjes helpen tenslotte

:sweat_smile::sweat_smile:

^ Nee, ook niet een klein beetje. Je kunt natuurlijk beginnen, maar in die paar dagen merk je echt niet al meteen het verschil.

Neee, de piepjestest. Alleen bij het horen van die naam al voel ik mijn benen opnieuw branden. Ik wou dat je je conditie kon verbeteren in 12 dagen, want ik moet over iets meer dan een week 5 kilometer hardlopen en mijn conditie is kwaliteit 0,0…

Als je je nu dood gaat hardlopen zal het je alleen maar meer moeite kosten bij die piepjestest.

Het beste wat je nu nog kan doen is zorgen dat je goed uitgerust bent en voldoende eet van te voren zodat je volop energie hebt.

Nee, je kunt je conditie niet zo snel verbeteren, maar je kunt er in ieder geval voor zorgen dat je voldoende gegeten hebt. Dat zou ik dan weer niet heel kort van te voren doen, want dan krijg je heel snel steek.
Je zou misschien met een vriendin (die ook niet een hele goede conditie heeft) elkaar kunnen aansporen om net nog dat beetje energie uit jezelf te halen tijdens het rennen, of van te voren een doel stellen :slightly_smiling_face:
Heel veel succes!

Je kunt je conditie in die tijd inderdaad niet verbeteren, en sowieso; het is maar een piepjestest. Er falen zoveel mensen daarbij dat het echt niet boeit of jij wel of niet faalt.