Piep in oor na uitgaan in VIP-room

Hee allemaal,

Ik ben dus afgelopen woensdag uitgeweest in de VIP-room in Rotterdam. (Stadhuisplein)
De muziek stond daar zo hard dat je zelfs met keihard schreewen niemand kon horen.
Nou heb ik, drie dagen later, nog steeds een piep in mijn oor waar ik helemaal gek van word. Ik heb dit nooit eerder gehad!
Mijn oren zijn gewoon beschadigd!

Maar nu is mijn vraag dus…
De muziek in de VIP-room stond gewoon veels te hard, en er zijn geloof ik regels voor de decibelsterkte. Maar kan ik ze hierop aanspreken?
Een schadevergoeding krijgen enz.?
Waar moet ik beginnen? Want ik kan 's avonds niet eens in slaap komen…

Alvast bedankt!

voortaan oordopjes indoen, helpt echt!

Dit klinkt misschien heel overdreven allemaal, maar ze hebben wel strenge geluidsregels overtreden lijkt me…

@Jigglypuff
Thanks!
Dat wilde ik al doen! Bij de kijkshop van die oordoppen kopen…
maarja als ik dat had geweten, had ik het wel eerder gedaan! Ik moet gewoon muziek aandoen, anders wordt ik gek van die piep!

aah, wat irritant zeg! heb meestal ook na het uitgaan last van een piep in mn oor, maar niet zolang… ik heb geen idee hoe je ze hierop kan aanspreken, sorry!

Piep in je oor betekend permanente gehoorbeschadiging, in jou geval dus wel heel erg… Ik denk dat er dus wel wat regels overtreden zijn, ja.

Ik heb nog wel een tip; bij de DA hebben ze oordopjes, speciaal voor het uitgaan. Ze kosten volgens mij 10/11 euro en zijn wit/doorzichtig dus je ziet ze amper! Ik heb er zelf inderdaad ook last van doordat ik nogal vaak naar concerten ga…

Ze vraagt niet om oordopjes, ze wilt advies over die piep
Ik zou naar je huisarts gaan, en het over hebben. Kijken wat hij/zij ervan zegt.

dat had ik laatst ook was vorige week zaterdag uitgeweest en maandag had ik nog steeds een piep in mn oor, echt belachelijk dat die muziek zo hard staat…

Ten eerste naar de dokter gaan, zodat vast komt te staan of je oren daadwerkelijk beschadigd zijn. Dan laat je iemand die daar verstand van heeft (advocaat) een briefje schrijven dat je een schadevergoeding wil voor de behandelingen die nodig zijn, of voor de emotionele schade of wat dan ook.

Je kan dus niet zomaar aankloppen bij die vip-room met de bewering dat ze je gehoor beschadigd hebben.

Die piep in je oren kan na een tijdje nog weggaan, dit was bij mij namelijk wel zo. Zoals Matchacha zegt, ga eerst naar een dokter toe en koop voortaan partyplugs :slightly_smiling_face:

Het klinkt als oorsuis. Heeft mijn vader ook. Het is niet echt te behandelen, of je moet op een wachtlijst voor een dokter in België. Dat kan zo één/twee jaar duren.

Zeur niet man, ik geef alleen een tip :pensive:"

als het na een paar dagen nog niet weg is; langs de huisarts. heb hier laatst een artikel over gelezen in de girlz ofzoiets, over een meisje die dat nu gewoon voor altijd heeft, zo’n piep. echt verschrikkelijk! en ook de komende dagen niet uitgaan dus. en voortaan inderdaad oordoppen dragen!

Dan was de muziek daar echt wel heel hard zeg. Ik heb het als ik naar een concert ben geweest altijd 2 dagen ofzo dat is al irritant.

Dat heeft mijn zus ook een paar keer gehad toen ze gefeest had.
Dan is het geluid te hard aan geweest, gaat wel weer over.

Als je het verder vaak 's avonds hebt kan het zijn omdat je moe bent.

Ik zou nu al naar de huisarts gaan, en informeren bij die club waar je bent geweest; bel ze op en vraag of het klopt dat ze de muziek zo hard aanhadden.

Zoek mensen die hier ook last van hebben nadat ze daar geweest zijn, want ik denk dat je die club daar wel op aan kan spreken!

Idd, er is ook een documentaire over een man die zelfmoord heeft gepleegd door zo’n piep! (onterecht want tegenwoordig kunnen ze het wél verhelpen)

Anyway dit klinkt als bangmakerij, sorry :'3

Je moet zo snel mogelijk naar een oorarts gaan, binnen de zoveel dagen kunnen ze de piep nog verminderen!

Dat gaat niet zo makkelijk hoor. Er is wel een kliniek in België, maar die heeft een lange wachtlijst.