piemel past er niet in

hoi meiden,

ik heb al een paar keer geprobeerd met me vriend maar het doet zo veel pijn
hoe los ik dit op?

Glijmiddel kopen of meer voorspel.

wij gebruiken massage olie en glijmiddel in 1 en voorspel doen we al zo 3 uur lang? dus en alsnog past die er niet in.

gewoon erin duwen :").
het doet misschien wel pijn (met name de eerste keer), maar als het goed nat is moet het gewoon kunnen. De pijn gaat vanzelf weg.

op internet staat juist dat als je door duwt dat je dan angst blijft hebben ofzo maar hij woont binnekort begleid dus dan proberen we hem erin te doen, zonder dat zijn ouders en alles thuis zijn kan ook zijn dat daar de spanning is dat ik bang ben dat zijn ouders binnenkomen ?

Kan best inderdaad angst zijn dat er iemand binnenkomt. Dat je daardoor niet helemaal ontspannen bent. Hebben jullie het al eens geprobeerd als jullie alleen thuis waren?

ja hebben we ook al geprobeerd maar waren bang dat ze elk moment thuis kwamen, dus we schuren nu gewoon als ware over elkaar heen x

Ik zou je naam wel eventjes veranderen trouwens, nu ben je nogal makkelijk op te zoeken en kunnen bekenden van je ook op dit verhaal stuiten (:

Ik denk dat het probleem ligt aan dat jullie angstig zijn. De volgende keer gewoon echt proberen niet te denken aan dat er iemand binnen kan komen, dan weet ik zeker dat het wel zal lukken!

Lukt gewoon vingeren wel?
Misschien kunnen jullie het steeds opbouwen met steeds wat meer vingers als het ware, dan rek je misschien onder ook wat uit en gaat het ook wat makkelijker, dit was bij mij het geval in ieder geval

@ landslide dit is een fakenaam nit me echte :wink:

het kan zijn dat je te veel aanspant (onbewust) dus de volgende keer proberen te letten op het ontspannen en voorspel idd, desnoods glijmiddel en anders weet ik het ook niet