Piekeren.

Waarom roepen gropejes jongens je na dat je een ’ hoer bent, een slet bent en lelijk bent ’
En een dag later fluiten ze je na. En roepen ze ’ Lekkerding etc etc ’
Ook snap ik niet waarom sommige jongens meiden gaan negeren, zijn ze verlegen ofzo?
Weet iemand dit misschien? Is het om stoer te doen? of weten ze zich soms geen houding te geven?

Up

Tja, ik heb ook zulke jongens in de klas zitten :kissing:

Ik had het hier gisteravond ook met mijn moeder over.
Ik vertelde dat en toen begon ze te lachen.
Ze vertelde dat alle jongens dat doen, omdat het zogenaamd stoer is en ze daarmee aandacht krijgen.
En toen vroeg ik door over dat negeren enzo.
En toen vertelde ze over mijn vader, dat ze hem al kende vanaf haar 14e, en dat mijn vader haar altijd heel erg heeft lopen pesten met dat ze plat was enzo.
En ze uitendelijk toch verkering kregen.
Ze zei ’ Die jongens die je negeren hebben de ogen de andere kant op { begon ze te lachen ) Maar die oren zijn met 100 % bij jou geloof me, Als ze ook nog eens helemaal de andere kant op gaan zitten en zelfs doen alsof ze jou niet zien, zit je gebakken! ’

Weet niemand iets? :S

Ja it’s a boysworld.
Ik snap er ook geen drol van.
De ene keer schreeuwen ze dat je een ’ slet, hoer en lelijk bent ’ als ze bij een groepje zijn en nog geen kwartier later door dezelfde jongen hoor je achter je ’ hee chickie ’
Aandacht aandacht aandacht :slightly_smiling_face:
Het beste wat je kan doen is gewoon er beetje de humor van inzien.
Als hij de volgende keer iets zegt van ’ ha lekkerding ’ zeg jij ’ Hallo Lekkertje ’ ofzo.
Jongens zijn gewoon vreemd in dat soort dingen.

En van dat negeren, het is echt zo.
Het is ’ niet cool ’ om op de leeftijd van 14/15 iemand leuk te vinden, en al helemaal niet als je naast diegene gaat zitten, dan laten ze dit extra zien aan de rest van de klas.

Maar waarom reageert niemand hier??
Iedereen weet dat toch?
Of ben ik nou dom?

Ik reageer niet omdat ik niks van jongens snap en dus ook geen advies kan geven:P

En nu reageer ik toch :grinning_face_with_smiling_eyes: upje

Hoe oud zijn ze?
't heeft vast met puberteit te maken

Haha, ik praat heel af en toe met een jongen uit mijn klas op msn (ik heb nogal een hekel aan hem, meestal zijn dat van die uitlul-gesprekken)…
Vraagt hij of hij op mijn verjaardag mag komen.
Ik zeg; ‘Alleen als je heel aardig kunt zijn’
Hij van; “Ja dat doe ik wel”
Ik: “Jaja, ik zie wel xD”
(Ik meende het niet hoor, hij komt nooit, maar dan ook NOOIT op mijn verjaardag.)
Komt er de volgende dag een jongen naar me toe: “Jij vind *naam van die jongen* leuk he?? Ja, je zei dat hij op je verjaardag mocht komen!” Ik zeg van: “Wtf?! Ik vind hem helemaal niet leuk.” hij weer: “Misschien vindt hij jou ook wel leuk…”
Echt super vaag.
Maar die jongen komt wel eens net iets te dichtbij staan, etc.
En ik snap ook niet dat hij telkens met me praat op msn xD
Maar goed…

Jongens zijn complexe wezens :3

Ik snap ook nooit ene fuck van wat jongens bedoelen… Dus ik geef maar geen antwoord dat zit ik er toch compleet naast. xd

Ja ik snap het, maar toch word er echt doodmoe van.
En vraag me echt gewoon af wat die gasten nou willen.
Maar er is nu toch zo’n boyspannel?
Zal ik daar eens vragen :grinning_face_with_smiling_eyes: