Piekeren over dunne benen met carnaval

Hoi!
Met carnaval heb ik een carnavalspak waarin je mn benen goed kan zien. Ik trek namelijk panty aan en zo’n sneeuwwitje jurkje.
Mijn lange dunnen benen zie je dus echt heel goed.
En ik ben een vrij mager meisje ( zo mager SCHIJNBAAR dat mensen aan mij vragen of ik anorexia heb ja ja… de wereld zit raar in mekaar )
En weet dus even geen oplossing hoe ik dit een beetje kan bedekken?
Met beenwarmers misschien?
Of iemand nog een ideetje?

X

ik vind lange dunne benen juist mooi,
maar als je het wilt bedekken , dan moet je juist niet iets opvallends bij je benen aantrekken bijv. legging van bloemenprint
luister maar niet naar mij want ik heb er geen verstand van

Dunne benen zijn mooi. Wees er blij mee. :]

waarom bedekken?

Je moet jezelf accepteren hoe je bent :slightly_smiling_face:
Bovendien kijken mensen eerder naar je kostuum dan dat ze letten op je benen… Geniet gewoon van carnaval!

Doe onder je panty een legging?
sorry heb geen idee, maar ik doe wel eens een legging onder me broek aan als het koud is op de fiets enz. en daar lijken ze toch echt wel stukje dikker van.

Misschien van die overknee-kousen…
(niet dat sneeuwwitje die draagt) :grinning_face_with_smiling_eyes:

Oh in 2010 draagt sneeuwwitje zeker weten zwarte overknee kousen.
Dankjewel :grinning:

haha.
daaraan kan je wel weer zien dat ik geen sneeuwwitje kijk :cold_sweat:

en héél veel zakken chips inslaan, en niet uitdelen, maar alles in je upje naar binnen werken helpt ookwel vergeet deze tip :zipper_mouth_face:

Was het maar zo :open_mouth: Hoeveel ik ook eet.
Kom er niet tot nauwlijks van aan!!!
Het leven is zo oneerlijk!!!

meid,
als ik jouw was zou ik júist trots zijn,
ik zou er heel veel voor overhebben om echt dunne benen te hebben
(ik ben niet dik, maar mooi is anders denk ik)

mensen die opmerkingen maken doen dat uit jaloezie,
dat meen ik echt.
ze zijn jaloers, jij hebt wat zij willen,
en laten jou denken dat t niet goed is.

wees trots!