pieces in tilburg

He meiden, ik kom zelf uit tilburg maar ik zag laatst dat ze de pieces aan het leegruimen waren, weet iemand toevallig of deze winkel weggaat uit tilburg? Had daar onwijs mooie pumps gezien vandaag in Rotterdam, maar daar hadden ze mijn maat niet meer. Ik dacht dan ga ik morgen wel even snel thuis, maar nu bedacht ik me dit dus net. Weet iemand meer

volgens mij is er een verbouwing.

In Breda waren ze ook bezig en hij zou 5 Augustus weer open zijn

Ah =( Tot wanneer is de verbouwing

Heb je gekeken op de deur? Er moet denk iets op staan, in breda hing er een briefje op de deur

Ja ik had dacht ik niks gezien, vriendin van mij zegt dat er stond op de deur dat ze een reorganisatie kregen. maar dat er geen datum bij stond

Had ik net mijn zinnen op die prachtige schoenen gezet, is de pieces aan het verbouwen. jammeerrr

mischien kan je die schoenen bestellen ofzo… of bij de only/vero moda hebben ze meestal in grotere steden wel delen in de winkel van de pieces…

Ik was inderdaad even aan het kijken of ik ze niet gewoon online kon bestellen. Kan het alleen nergens vinden. Alleen kleding van pieces staat online, de schoenen kan ik niet vinden. Het is ook een nieuwe collectie: http://www.pieces.com/products/shoes/#product4462 ( de gele)