Pieces bolero.

Ik heb dus deze gekocht in het zwart: (in de uitverkoop bij de villa) http://www.fiftysix.nl/co…-vonnie-bolero-basic.html
Maar ik weet eingelijk niet echt zo goed, of het wel iets is om naar school aan te trekken, of over een gewoon shirtje?
Ik weet niet of ik hem nog wel echt leuk vind om aan te doen.
Dus, waar voor zouden jullie het aantrekken, en met wat? :slightly_smiling_face:
Liefs.

Lastig! Ik weet niet…

Upje!

superleuk! ik zou het gewoon aandoen met een wit/zwart langemouwen shirt en een spijkerbroek ofzo? lekker simpel houden want het is zelf al een eyecatcher

Over een zwart lange mouwen shirtje met een leuk rokje erbij oid (:
Vind hem echt superleuk!

ja over een een basic zwart langemouwen shirtje? of grijs ofzo, wat jij leuk vind. heb je geen aanfoto dan?

meisje uit mn klas heeft het altijd met een zwart shirtje, spijkerbroek en zwarte laarzen, vind dat toch net wat te saai eigenlijk!

Ooh die vind ik zoo leuk! Al een paar keer zien hangen, maar toch net niet gekocht, haha. Maar ik heb 'm gepast op een grijs shirt, vond het zelf heel leuk staan =) En de verkoopster zei trouwens dat je 'm ook als gewone sjaal om kunt, dus dat 'ie niet om je schouders zit, maar zoals je een normale sjaal ook draagt… In elk geval wel iets dat je naar school aan kunt hoor =)

Zwart shirt met lange mouwen en gewoon een jeans.

Ik vind hem niet echt leuk eigenlijk.

op wit lijkt me mooier dan op zwart
en als je het over een tijdje niks meer vind kan je hem misschien nog wel als sjaal gebruiken (: