Pictures!

```html
Mijn foto’s.
Kijk voor meer op www.madebylindaverhulp.hyves.nl

Image and video hosting by TinyPic

http://i42.tinypic.com/rteyy1.jpg

```

Het zijn gewoon foto’s gemaakt van dingen om je heen, en dan makkelijk (met picnic, vermoed ik…) bewerkt. Nee, het spreekt me niet aan.

:yawning_face:

Ik vind die foto’s juist wel mooi!

hm bijzonder zijn ze niet nee,
maar die onderste vind ik niet lelijk hoor! die vind ik qua kleuren enzo juist mooi =)

de eersten vind ik eerlijk gezegd niks, maar kan ook liggen aan die smurf enzo :3

11 is wel mooi, maar de rest is mwa.
Iets te bewerkt.

Ik vind het juist echt suuuper mooie foto’s!!
Echt zo irritant dat veel mensen hier vinden dat je echt allerlei gekke dingen moet uithalen om bijzondere foto’s te maken, een foto hoeft toch niet zo vreselijk apart en nieuw te zijn om mooi te zijn? Dat snap ik niet. Okee orginele foto’s zijn misschien vernieuwend, maar dat neemt niet weg dat simpele foto’s ook mooi kunnen zijn.

Dan heb je denk ik nooit ‘echt’ fotografie gezien… Tuurlijk het is leuk, maar het doet me niet echt veel als ik ernaar kijk. En technisch zijn ze ook niet echt dat je zegt van ‘goed gedaan’… Verkeerd scherpgesteld e.d.

't is wel leuk, maar het doet me niets, en dat vind ik altijd best belangrijk bij foto’s.

Waarom heb je nog een topic geopend? Ik vind je foto’s trouwens niet bijzonder.

Ben het met je eens. Ze maakt gewoon foto’s maar ze hebben geen sfeer, geen verhaal. Het zijn gewoon voorwerpen waarvan foto’s zijn genomen en dan (over) bewerkt zijn om ze wat specialer te maken.

Als je echt iets met fotografie wil doen zou ik meer leren over verschillende lenzen, scherpstellen, lichtinval etc. Zodat je ze nauwelijks ( of nog beter helemaal niet) hoeft te bewerken.

Sorry, maar ik vind het echt geen mooie foto’s. TE overbewerkt. De compositie is niet bijzonder en de kwaliteit/scherpte is ook slecht vind ik. Als je je foto’s niet zo bewerkte zouden ze veel mooier zijn!

Ik vind het ook niet zo. Ze lijken teveel op van die photobucket foto’s zegmaar, het lijkt een beetje alsof je het nét iets teveel daarvan hebt afgekeken. Ook qua bewerken, want dat moet je echt zo min mogelijk gaan doen. Maakt niet uit, gewoon veel oefenen en dan leer je het vanzelf allemaal wel. :slightly_smiling_face:

idd. en overbewerkt ook nog.

Ik vind ze niet speciaal en overbewerkt.