Picknicken met 26 graden, wat voor eten?!

Ik ga dinsdag met mijn vriend naar t strand en ik wil wat lekkers mee nemen, maar ik heb geen idee wat! Het moet dus wel tegen wat warmte kunnen anders is t gelijk niet lekker meer:(
Tips?

stokbrood/turks brood en olijven?

Neem een koelbox mee? Daar kan je zat in bewaren, zoals fruit of sandwiches.

Een koelbox meenemen? Dan blijft je drinken ook koud. Ik zou geen chocola oid meenemen of iets wat bederfelijk is

mmm, even kijken chippies zijn altijd wel lekker,
is best wel moeilijk haha xd
cakejes blijven vorlgens mijn ook wel lekker,
en is leuk cakejes bakken
maar kzou wel een koeltas of iets mee nemen , dan kun je alles wat je wilt menemne

We willen ook nog shoppen en moeten er heen met de trein dus om dan met een koelbox te lopen… :’)

Zonder koelbox blijft eigenlijk vrij weinig lekker met 26 graden.

Haal allemaal lekker fruit, bijvoorbeeld watermeloen, kersen, druifjes, framboosjes en aardbeitjes. Jus d’orange en/of een wijntje/biertje. Brood met wat tapas en klaar is kees.

Als je je eten aan wil passen aan de warmte zou ik voor n frisse salade gaan (:

een koeltas? ik denk eecht dat het de enige optie is. Wat voor eten (en drinken!! belangrijk met 26 graden) wil je anders meenemen? Chips? → krijg je dorst van, chocola? → smelt, fruit? → bederft, broodjes? ->wat voor beleg neem je dan?

Ik zou echt een koeltas/koelbox meenemen, dan houd je alles lekker vers en koel… tsja, het is in dit geval dan kiezen of delen.