Piazzacenter modellenwedstrijd

Hey lieve girlscene meiden!

Ik doe mee aan een modellenwedstrijd om het gezicht te worden van het Piazzacenter (winkelcentrum) in Eindhoven. Hiervoor heb ik natuurlijk wel stemmen nodig. Dus bij deze wil ik vragen of er mensen zijn die op mij zouden willen stemmen. Op dit moment sta ik op nummer 1 en dit wil ik ontzettend graag zo houden! :slightly_smiling_face: het kost een klein beetje moeite maar het helpt mij enorm!

Je moet naar deze link gaan: - link weggehaald -
Vervolgens klik je rechts boven in de hoek op vote. Dan moet je een paar gegevens invullen (naam en email) om een account te maken. Dan krijg je een mail met je inloggegevens (kan in spambox terecht komen) vervolgens log je via die mail in en zoek je bij de categorie female naar Sandy Driessen 19 jaar uit Tilburg. Je klikt op vote en dan heb je op me gestemd!

Ik snap dat jullie niet zomaar zonder enig verhaal op mij gaan stemmen dus ik wil nog wel iets kwijt over mezelf:
Ik droom al vanaf mijn 13e om model te worden maar mijn ouders waren altijd een beetje bang dat ik bij verkeerde fotografen terecht zou komen (toen snapte ik dat niet maar nu wel). Op mijn 14e mocht ik me inschrijven bij een castingbureau waar ik veel geld moest betalen voor foto’s en er daarna nooit meer van gehoord heb… Toen had ik de moed een beetje opgegeven totdat ik op mijn 16e werd benaderd door een modellenbureau om een modellenopleiding te doen waarnaar ik verzekerd was van opdrachten. 700(!) euro lichter en een modellenopleiding rijker heb ik nu op mijn 19e nog steeds geen opdrachten gehad. Ja ik mocht een aantal keer fitter zijn bij modeshows… Na een tijdje heb ik het maar helemaal opgegeven, ik zat in mijn examenjaar en nu in het eerste jaar van de universiteit dus ik heb het sowieso druk met school. Totdat ik deze modellencontest voorbij zag komen op facebook, ik wist meteen dat dit iets voor mij was en ik beschouw dit ook echt als mijn laatste kans. Dus bij deze wil ik jullie heeeel lief vragen om op mij te stemmen!!

Groetjes Sandy

Dit is niet toegestaan op GS. Lees in het vervolg even de regels door!