Heeee. uhh, ik zou graag op pianoles willen, maar ik weet niet hoe leuk/duur het is?
Iemand misschien ervaring ?
;xx
Heeee. uhh, ik zou graag op pianoles willen, maar ik weet niet hoe leuk/duur het is?
Iemand misschien ervaring ?
;xx
Verschilt héél erg tussen bv. een particulier of een muziekschool. Als je iets goedkoops zoekt, kun je op Marktplaats bij diensten in jouw omgeving kijken.
Ik heb zelf particulier voor tien euro in de week, een half uur. Dat is best veel maar pianoles is gewoon duur…
Ik vind het wel heel leuk.
Ik vind het leuk :"D.
Zit er al 10 jaar op =)
Volgensmij is het best duur (mijn moeder betaalt het), bij iemand thuis is het zo’n 10-15 euro per les.
Maar als je niet bij iemand thuis gaat, maar in gebouwen/bedrijven/instellingen oid dan is het meestal belachelijk duur.
(Misschien hebben anderen andere ervaringen hiermee, maar waar ik woon is dat wel zo :’))
Ik vind het het leukst als het gewoon bij iemand thuis is, van iemand die zelf heel veel lol heeft in piano spelen. Dan maakt hij/zij jou ook meteen enthousiast.
Ja particulier en muziekschool heet dat dus :’).
Kon even niet op de namen komen.
Eén-op-een leer je trouwens wel sneller. Oh, en vergeet de kosten van de boeken niet.
-
Een-op-een kost meestal iets van 75 euro per maand, je krijgt dan 20-30 minuten les.
Als je met iemand anders een les volgt betaal je ongeveer 50-55 euro per maand, en heb je 45 minuten les.
Beste is natuurlijk als je het kan betalen om dan een-op-een te doen, maar met zn tweeën is opzich niet slecht, alhoewel je dan waarschijnlijk wel wat langer bezig bent met iets te leren!
Bij een “streekmuziekschool”, dus niet bij iemand thuis oid, kan je meestal wel als je ouders onder een bepaalde inkomensgrens zitten een korting krijgen