Piano vragenlijstje!

Sommigen spelen echt vaak… Als ik een tijd geen les heb speel ik zo een week niet. Dat heb ik namelijk al wel gehad toen mijn docente zeg maar ziek was voor een half jaar.

Het is niet zo dat ik het niet leuk vind, maar ik doe het liever niet te vaak.

Ja dat heb ik ook. Zoals bij vakanties of als ik eens niet naar de les kon komen. Dan kon ik het ooit maar dan vergeet ik het helemaal dus ik moet toch zeker een keer in twee dagen spelen of ik vergeet het allemaal ;s

Ik ben intussen verhuist van Apeldoorn naar Haarlem. Mijn leraar is een vriend van de familie en hij geeft me goed les voor vrijwel niks. Ik wil absoluut niet stoppen met lessen, maar een reis naar Apeldoorn kost me 2 uur en dat is echt een inspanning. Ik spreek ook meestal af 1x in de 2 weken en soms duurt het nog langer, maar dat motiveert me juist meer. Juist door dat ik minder les ben ik er meer mee bezig. Ik heb hiernaast ook mijn studie en het was echt rot want de week ging snel voorbij, dan besefte ik ineens dat ik een hele week niet gespeeld had en ging ik nog ff snel op zondag avond oefenen ofzo. Soms kwam ik totaal zonder voorbereiding de les in. Juist nu ik minder heb ik het gevoel dat ik ‘alle’ tijd heb en speel ik vaker, maar dan kort. Mijn vriend vind het ook leuk om te horen als hij gamet dus hij vraagt me ook vaak om te spelen.

Ik leer overigens nu The Sound of Music :3