Piano liedjes voor beginners

Heey!
Voor mijn verjaardag heb ik een keyboard gekregen, en ik ben er al flink aan het oefenen. Maar weet iemand leuke piano liedjes voor beginners?
Alvast bedankt!

upje

Nouja, ik weet niet in hoeverre je een beginner bent; en wat je precies leren wilt. (Ik neem aan vanaf sheets & niet youtube e.d?)
Ik zou zeggen; Yann Tiersen, omdat er vaak veel herhaling in komt. Persoonlijk vind ik Comptine d’un autre été van Yann Tiersen heel mooi & het is ook best makkelijk :]

ik heb het mezelf via youtube aangeleerd :flushed:
het probleem was alleen dat ik toen geen noten kon lezen, maar dat heb ik later geleerd van een vriendin…
als je googlet op makkelijke piano liedjes krijg je misschien wel wat? eigenlijk ben ik dus niet zo’n goeie hulp voor dit topic. zie het anders maar als een upje ofzo

Vlooie mars? ö

Nouja ik zeg altijd; begin meteen gewoon met van bladmuziek. Want uiteindelijk heb je daar toch meer aan! :grinning: Vandaar ^^.
maarja ik kan zelf ook niet zo vloeiend noten lezen ofzo, dus stiekem gebruik ik soms ook wel eens youtube & eigenlijk is dat zo dom want dan leer ik et nooooit.

Klinkt misschien raar maar met kinderliedjes als Vader Jacob, en Boer wat zeg je van mijn kippen ofzo, leer je noten lezen en leer je goed welke noot/toon bij welke toets hoort. Deze liedjes haal je zo van internet af. Maar anders zijn een paar lessen misschien slim om te doen. Ik weet ook niet in hoeverre je nog een beginner bent.
Als je hier niets aan hebt, zie het dan maar als een upje… :wink: