Piano liedjes gezocht!

Hoii
Ik zoek een nieuw pianoliedje om te spelen. Het beste wat ik nu kan spelen is Divenire van Ludovico Einaudi en ik zoek dus iets dat moeilijker is dan dat. Ik ben wel opzoek naar uitdaging :slightly_smiling_face:
Liedjes als Comptine d’un autre ête zijn dus te makkelijk
Ik ben opzoek naar klassiek maar ook niet uberklassiek als je begrijpt wat ik bedoel :slightly_smiling_face:
Alvast bedankt ! xx

kijk dit

Ik heb redelijk wat nummers van Einaudi gespeeld en vind die altijd erg fijn spelen!
I Giorni is bijvoorbeeld erg mooi, Nuvole Bianche ook.

Anders moet je even wat van zijn nummers opzoeken, vaak is bladmuziek van hem wel online te vinden!

Nuvole Bianche kan ik ook spelen! Dan maar even die Giorni opzoeken

Hehe misschien ietsje te moelijk? :sweat_smile::sweat_smile:

Die vond ik wel iets makkelijker om te spelen, maar dan heb je weer even wat :wink:

Fly van Einaudi heb ik ook gespeeld. Niet een heel ingewikkeld nummer, maar zitten een aantal lastige ritmes in die je even door moet hebben (triolen e.d.)

Ja je wilde wat meer uitdaging toch​:joy::joy:

Ja maar niet zoo veel :joy:x

Edit mod: Enquetes zijn NIET toegestaan.

Voor de 10.000e keer: er is een algemeen enquete topic hiervoor!

Einaudi- Four Dimensions
- Petricor
Ik vind beide heel mooi en ook wat aan de pittige kant

Hey! Ik heb echt super veel bladmuziek (speel al 10 jaar piano) :wink: Einaudi heeft echt ongelofelijk veel muziek gemaakt, misschien oltremare? Die is al iets lastiger. Anders moet je is op youtube een paar compinisten als: Yiruma, David Lanz, Herman Beeftink, Greg Maroney, Giovanni Allevi etc. Stuur me anders maar een berichtje ik weet er genoeg :wink: