piano bladmuziek

weten jullie misschien waar je gratis piano pladmuziek kan kopiëren/opslaan van leuke pop-liedjes zoals unfaithul van rihanna? ik wil niet helemaal iets downloaden want ik ben bang dat het niet helemaal safe is.

x

ik kan unfaithful op piano, maar ik heb 'm geleerd via youtube. ik heb ook gezocht naar de bladmuziek, maar ik kon 'm niet vinden

my-piano.blogspot.com daar kun je redelijk veel vinden:)
Edit: daar kun je Rihanna niet vinden. www.piano-sheets.net/songs , daar staat Rihanna wel tussen en vind je sowieso veel nieuwere muziek!

op pianofiles.com kun je een profiel aanmaken waarmee je bladmuziek kan ruilen met andere mensen op de hele wereld.

www.pianoramic.blogspot.com
Maar ik zie dat daar Unfaithful van rihanna ook niet opstaat, maar wel super veel andere nieuwe nummers!

http://my-piano.blogspot.com/
hier is trouwens al een topic over!!

je moet eben googlen op The Pianist Library, dat is er eentje waar je je gratis kan aanmelden.

Heel veel sites hebben maar een beperkte bibliotheek, denk dat je het beste kunt googlen per liedje.

www.sheetzbox.com
1001sheets.com

weet iemand mischien waar je Terrfied van jordyn kane kan downloaden voor de piano??
of liedjes in die richting die leuk zijn om te spelen?

Linkjes naar bladmuziek staan ook vaak in de beschrijvingen van de piano covers op youtube

ja ik heb er maar één gevonden maar daar staat niks bij