photoshop

Heey girlz,
Toen ze dat ene photoshop op girlscene zetten (dat je alles kan veranderen enzo) toen d8 ik…dat wil ik ook, sommige van jullie hebben dat ook… Welke gebruiken jullie daarvoor??En waar hebben jullie die gekocht?? Want ik probeerde dat te kopen, maar dat was super duur!! Rond 800 euro ofzo…Dus welke site kan je het voor goedkoop of gratis kopen?? Please tell me!!

Kusjes -xxxxxx- Sophie

Bedoel je adobe photoshop? Hmm ik heb het, maar ik heb het van mijn moeder.
Je kan misschien Paint shop pro downloaden, volgens mij kan je daar ook aardig wat mee.

als je de proefversie iedere 30 dagen download?!:stuck_out_tongue:
ik heb hem gekregen voor ckb

OK bedankt…maar waar kan je dat downloaden???

NOu ik weet niet eiggenlijk of ik adobe photoshop wil…die lijkt me wel goed…maar waar kan je die kopen?:face_with_raised_eyebrow: (welke site) en is het duur??

Als je het wil kopen is het altijd duur…

Ow dats nie best :frowning_face: Maar sommige kopen het ook voor gratis ofzo?? :open_mouth:

adobe is best moeilijk :frowning_face:

ik heb PSP : Paint Shop Pro… ik vind het iets makkelijker dan Adobe Photshop… Als je gewoon bij "de-grote-vriend" Adobe photoshop download intyped krijg je het vanzelf LET OP!: Dit is wel de proefversie dan heb je hem dus voor maar 30/60 dagen!
xx

Je kan hem ook downloaden via Lim Wire, maarja dan heb je altijd de kans dat je een virus krijgt, hbe ik zelf ook gedaan bij Paint Shop Pro.

Ik heb Paint Shop Pro 7.0 en Adobe Photoshop… het is niet makkelijk om foto’s te bewerken, zeker niet… ik kan het gelukkig wel best goed :slightly_smiling_face: Maarja je kunt Photoshop wel illegaal krijgen.

Zorg dat je BitTorrent download en zoek naar Photoshop op Torrentz.com of Isohunt.com.

je kunt met bittorrent ook op mininova.org kijken
en dan paint shop ofzo intypen en dan kijken welke de meeste leechers of seeders heeft, dat zijn die dan vaak gedownload zijn en dus meestal geen rotzooi bevatten… veel succes

Je moe tgewoon even googlen naar zo’n proefversie, het duurt meestal wel even voordat je adobe snapt… als je alles eenmaal kan is het heel makkelijk… Daarom is psp waarschijnlijk makkelijker om mee te beginnen :slightly_smiling_face:

Meiden echt super bedankt!! ICk heb nu adobe photo shop gedownload…maar ik snap het nie zo goed, maar het zal me wel lukken :wink: maar deze heb ik maar voor 30 dagen (denk)!
En later miss haal ick wel weer iets ander :grinning:

Ik heb zelf ook photoshop via Limewire gedownload met een Serial number ofzo! Dan kun je hem ALTIJD blijven gebruiken. Als je wilt beginnen is paint shop pro makkelijker. Adobe is een stuk moeilijker, maar wel fijner vind ik zelf

Hey People… Even een ander vraagje.
Misschien Genant… Maar ik wil wel eens een gephotoshopte foto van mezelf.
Kan een van jullie dat??

hoe wil je iets gratis kopen meid ? (A)

Ik zou niet eerst met paint shop pro beginnen en dan Photoshop, het is allemaal best wel anders…
Photoshop moet je gewoon ergens downloaden, waar weet ik ook niet precies *mijn broer doet het voor me :stuck_out_tongue:*

ook ee ngoed beginnertje is photofiltre
http://photofiltre.free.fr/download_en.htm

photoshop kan je nogaltij de trial downloaden, en als je hem de moeite waard vind, kopen ofja…

Ik gebruik zelf Paint Shop Pro X, en ik vind dat er-rug goed werken hoor! :slight_smile: Als je eenmaal snapt waar alle effecten e.d. zitten, kun je er hele mooie dingen mee maken. Ik maak er soms ook mooie (html) mailtjes mee om naar men vriend te sturen… bewegende hartjes e.d.