photoshop vraagje

Hoi!

Ik heb n klein vraagje over photoshop: ik maak gifs op een manier die ik zelf heb bedacht waarbij ik met een bepaald programma printscreens automatisch laat maken. Daarna open ik ze in photoshop maar nu moet ik als ik er bijv. 15 open, al deze 15 een voor een op het hoofdplaatje zetten.
Is er een manier om die 15 screenshots overelkaar heen te openen dat er dus layer 1 layer 2 layer 3 etc. komt? Ik heb photoshop 2.0 (haha ik vind m gewoon fijn :slightly_smiling_face:! )
Alvast bedankt! xx

Als het goed is kan je de printscreen toch plakken?
Dan maak je een nieuwe layer aan, ctrl + v en dan heb je hem.
Maar dan is het enkel als je de printscreen net hebt gemaakt, niet als je ze hebt opgeslagen. Dan moet je ze eerst 1 voor 1 openen, de afbeelding selecteren, kopiëren en plakken in je eerste bestand (met een nieuwe layer)

Dit, als ik je goed begrepen hebt ;p

Jaa dat is precies wat ik doe :slightly_smiling_face: , maar dat is nogal veel werk want als je een stuk of 10 gifs wil maken ben je al gauw 150 x aan het kopiëren en plakken :frowning_face: Dus ik vroeg me af of je ze gewoon in één keer over elkaar heen kon openen.

Naar mijn weten kan je een apart bestand niet in 1 bestand openen.
Dan is het echt kopiëren en plakken. Maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen.
Upje voor jou.

Ik wist dat het mogelijk was maar even niet meer hoe. Volgens mij zijn er ook meerdere manieren.

Een mogelijkheid van google gehaald:http://digitalchemy.wordpress.com/2010/10/08/photoshop-import-multiple-images-into-one-layered-document/

Bedankt voor de moeite allebei! Sorry voor de late reactie!