Photoshop trial verlopen, paniek!

Hey allemaal,

Over een paar dagen is de deadline voor een opdracht die ik moet inleveren en ik heb hiervoor Photoshop nodig. Ik heb een maand geleden de trial versie van Photoshop CC gedownload, maar deze is nu verlopen. Ik heb nu op internet naar oplossingen gezocht, maar ik kan enkel crack-tactieken vinden, waarbij je nog in je trial versie moet kunnen. Ik ben een beetje radeloos op het moment, aangezien ik de komende dagen niet veel tijd heb. Als iemand hier een oplossing weet zou dat echt top zijn!

Liefs.

De echte versie kopen?

Ik gebruik Photoshop echt bijna nooit, maar volgend jaar ga ik CMD doen waarbij ik alle Adobe programma’s bij mijn studie krijg. Dan vind ik het erg zonde om er nu zelf heel veel geld aan uit te geven.

Hebben ze op je school dit programma niet standaard geïnstalleerd? Ik maakte opdrachten met programma’s die ik zelf niet had altijd op de computers van school zelf.

Ik heb gratis de oude versie van photoshop gedownload, volgensmij kan je die gewoon vinden op de website en anders op Vuze

Kan je de trial niet even helemaal verwijderen van je computer en dan weer opnieuw downloaden? Geen idee of het werkt tho

well, alles is te downloaden via torrents

Bedankt guys, het is uiteindelijk gelukt!

LOL, vraag me af bij welke CMD opleiding ze je dat Adobe pakket cadeau geven. Dat moet je geloof ik nog altijd zelf aanschaffen. Je kunt via studenten webshops wel een abonnement voor een jaar kopen, dat is een stuk goedkoper dan het echt aanschaffen. En anders moet je toch verder gaan googlen naar een sneaky omweg.

Een kennis van me doet CMD waar ik dit ook ga doen en zij kregen gewoon illegale versies van school :’)