Photoshop cs6 en Illustrator

Goedemiddag meiden,

Morgen begin ik dan ein-de-lijk aan mijn eindstage. Nou was een van de voorwaarden dat je photoshop CS6 en Illustrator op je laptop had. Vanuit mijn stage werd mij aangeraden om deze progamma met een torrent te downloaden.

Nu heb ik net een nieuwe laptop, en is het echt jaren geleden dat ik photoshop op mijn laptop heb gezet (laat staan torrents) dus om eerlijk te zijn ben ik het spoor een beetje bijster. Vroeg me dus af of iemand mij enige uitleg kan geven met wel programma ik zowel photoshop CS6 en Illustrator het snelst (en veiligst…) op mijn laptop kan zetten.

Alvast bedankt!

Voor torrents downloaden kan je op google zoeken naar een site waarop veel torrents beschikbaar zijn.
als je dan de torrent hebt gevonden, dan moet je wel een progamma hebben waarin je die kunt openen, progamma’s zoals Bittorrent of Utorrent.

hij opent zichzelf (bij mij) dan in Bittorrent en dan gaat die daarin downloaden =)
als je er niet uitkomt kun je altijd even op YouTube zoeken ‘Photoshop CS6 crack/downloaden’

ik hoop dat het gaat lukken :wink: xoxo.

Elation; ik ken geen hogeschool die je zegt dat je het moet kopen hoor :’)

Wat ik vreemd vind is dat het verplicht is maar je het voor school blijkbaar nooit nodig hebt gehad? Kun je er dan wel mee werken?

Maargoed zoek een Torrent met veel seeders en lees de comments. Van een paar negatieve comments moet je niet raar opkijken maar als er vaak staat dat het niet werkt of dat er virussen in zitten dan moet je een andere zoeken.
Instructies voor het cracken/installeren zitten 99/100 keer bij de Torrent inbegrepen :wink:

^ Ze zegt ook niet dat school zegt dat het moet, ze zegt dat het wordt aangeraden door haar stageplek, zoals op de meeste scholen en stageplekken :wink:

Voor een scholier is een Adobe pakket aanschaffen gewoon niet haalbaar, ook niet met korting. Hoe vaak komt er wel een nieuw pakket uit, kun je weer een hoop geld uitgeven. Met een OS doe je een stukje langer dan met zo’n software pakket. Of je moet 4 jaar lang met hetzelfde pakket doen en dus met een verouderd pakket doen maar dat wordt ook weer niet aangeraden.

Ik heb ze via marktplaats gekocht, daar stond het programma dan op een dvd’tje.