Photoshoot.

Ik geef over een tijdje een photoshoot met 2
andere vriendinnen,voor onze verjaardag.
En als kleding hadden we badacht:
Een Zwart jurkje, met een gekleurde
panty en zwarte schoenen…
Laat even weten wat je er van vind en misschien weet jij nog iets leukers!
Maar onthoud het moet mogelijk zijn en voor 9 meisjes!

x x x.

tja zwart jurkje, gekleurde panty en zwarte schoenen kan leuk zijn. kan ook saai zijn. ligt gewoon aan heel de foto zelf.

voor nog meer inspiratie kun je even in het inspiratie topic kijken?

om het leuker te maken kun je misschien allemaal een andere felle kleur panty aandoen ofzo? (A)

Ja idd. we hebben voor iedereen een andere kleur.
En dan iedereen een ander soort schoenen,de een laarzen andere pumps
sneakers en ballerina’s de achtergrond blijft gewoon wit.

Jongens, verzin iets. :thinking:

Maar wil je dat het serieuse en mooie foto’s worden of wil je liever dat het grappige en vriendinnen foto’s worden?

Je kan vragen of iedereen oorbellen/kettingen/sjaaltjes/riemen meeneemt. Ook kun je vragen of ze korte jasjes of giletjes meenemen, zodat iedereen zijn/haar outfit beetje eigen kan maken, zo kan je met een jurkje allemaal verschillende outfits maken… Ik weet alleen niet hoe het jurkje eruit ziet:P

Verschillende emoties gebruiken? De ene is verdrietig en de andere is blij en miss gemixt met kleurkousen vb; rood-verliefd/boos

Grote bank in de midden zetten; 1 ligt voor de bank, de andere staat achter en de ene zit op de puntje v/d bank enz.

Doe hele velle make up
ergens hier op girlscene staan vast goeie tips voor het mooi opbrengen van oogschaduw en echt rode lippenstift enzo.
dan kan je ook nog wat face close ups nemen, btw neem nooit een foto van onderen, daar word echt nieemand blij van…
misschien een gekleurde legging met gympies & zwart jurkje? of ballerina’s ofzo. alles zwart is echt een beetje, saai zeg maar …

Dankje voor de tips.
Die giletjes en jasjes vind ik wel grappig.
En ook met een bank is leuk.

x x x

Allemaal in het zwart met een pailletenjasje erover aan :]

hoi pien.
ik vind dat met die bank een leuk idee! maarja waar haal je een bank vandaan. nouja bedenken we morgen wel.
xoxo