Photohop

Hey allemaal,

Mijn vriendin is binnenkort jarig, en ik ben al met een paar meiden druk geweest met een creatief cadeau. Lang verhaal kort: het bestaat uit allemaal dingetjes die mijn vriendin omschrijven zegmaar, en wij hadden dus het plan om daar een zelfgemaakte ID-kaart van haar bij te doen (wordt verder niks mee gedaan ofzo) Maar het moet wel ‘‘echt’’ lijken, dus nu is mijn vraag: wie is er handig met photoshop?

Ikzelf ben daar totaal niet handig mee dus vandaar dat ik het erg op prijs zou stellen als iemand mij hiermee zou kunnen helpen. Desnoods maak ik zelf een foto van mijn ID kaart om als voorbeeld ofz te laten gebruiken.

Hoop dat iemand mij zou willen helpen, zou het enorm waarderen! X :couplekiss_man_woman:

ps: je kunt mij ook mailen: veravanweeghel@live.nl

Ohja, mocht iemand mij kunnen en willen helpen, je kunt me ook even mailen (veravanweeghel@live.nl) ::slightly_smiling_face:

Ja ik weet dat het strafbaar is, maar het is echt alleen maar voor de lol. Heb het ook niet nodig om mee uit te gaan of wat dan ook, want die vriendin wordt 21. Zou het gewoon super leuk vinden om zo’n nep kaart voor haar te maken/laten maken.

Ik ben het met MJ555 eens. Wel een leuk idee hoor, maar ik zou er dan gewoon zelf eentje tekenen op karton ofzo. Dat soort getekende dingen zien er altijd wel grappig uit :slightly_smiling_face:

Zolang je het niet online publiceert zou er opzich toch geen probleem moeten zijn?

Photohop

Gewoon je eigen inscannen en dan simpel bewerken, niet zo moeilijk lijkt me ?

Kan je niet beter een dogtag geven? Die kan ze dan ook gewoon gebruiken. Lijkt mij veel leuker! =)