Photography Addictions #2

Hee hallo hola hi haay,

Dit is een slow voor mensen die zich bezig houden met fotografie. Met het maken ervan, het bewerken ervan en weet ik veel wat allemaal. Het is de bedoeling dat we elkaar tips geven en gewoon lekker praten. Post mooie foto’s van internet of tijdschiften, laat je tutorial hier achter… Alles mag!

Nummer 1 is gesloten, omdat het niet is toegestaan iemand af te wijzen tot een topic. Iedereen is dus welkom en mag posten, maar alleen als je serieus bezig bent met fotografie. Ben je goed of slecht, het maakt niet uit.

Leden van het vorige topic:
XBADEENDD (Daphne, ikzelf)
Amissa (Amissa)
Wennabella (Wendy)
Milkbreak (Kayleigh)
Ambitious (Maaike)
Sourcherry (Annelies)
NTFO (Marianka)
Stopandstare (Miraya)
xJESKE (Jeske)
Cerisier (Laura)
oO0sunn0Oo (Kris)
Xenoela (Xenia)
Mear (Merel)
_Luna (Luna)
Veerloos (Vera)
xxIngex (Inge)
Lerem (Merel)
Kimpe (Kim)
AnnelovesHim (Anne)

Ik probeer alle mensen die hier actief zijn hier tussen te zetten, maar neem me niet kwalijk als ik je vergeet xd.
Iedereen die hier voor het eerst post, stel je even voor dmv je naam, site, camera, lenzen, etc te vermelden.

Houd het netjes,
x Daphne.

Ik ben Daphne, 14 jaar oud. Ga nu naar de 3e van het VWO. Woon in Flevoland…
Ik doe ongeveer 2 jaar aan fotografie, waarvan 1,5 jaar eigenlijk foto’s waren van mezelf en vriendinnen, niet echt fotografie dus. Toen begon ik met macro en nu ben ik steeds meer aan het expirimenteren.
Ik heb een spiegelreflex: Olympus E520. Heb de kitlens en een lens waar je wat verder mee kan inzoomen. Voor de rest niet echt dingen erbij, behalve een polorisatie- en macrofilter.

ik ben Morgane, 13 jaar, ga nu naar het tweede
ik ben pas enkele maanden echt bezig met fotografie
ik heb een Nikon D60 met standaardlens…
…en dat is het zo’n beetje

ookal ben ik de vorige keer gewijgerd, ik ga hier gewoon gezellig meekletsten :slightly_smiling_face:

die persoon boven mij, die avatar is echt heel mooi.
ik zou graag ook wat foto’s willen zien !

btw. ik ben maritta,
ik ga naar 3 vwo, ik ben 14 jaar
ik fotografeer nu al een half jaartje tot een jaar, ik vind het erg leuk, maar moet nog veel leren, zoals zelfportretten maken en poses van modellen, tips daarover hoor ik heeel graag !
ik heb een finepix, s5600. niet zo’n goede, maar geschikt voor nu.
xxx!

ahnja, dat was ik nog vergeten, mijn DA:
http://www.m-o-r-g-a-n-e-e-e.deviantart.com/

upje
:kissing: