Heeft iemand ervaring met Philips Wake-up Light?
Word je er ook echt lekkerder en beter door wakker? x’D
Mijn lerares had er een,
ze zei dat je er juist langer van in beld wil liggen om naar het zee-geluid te luisteren. xD
Whahaa
Haha oke, nog meer reacties?
En is die van Philips ook echt beter dan een van bijvoorbeeld de Aldi of Hema voor 2x zo goedkoop?
ik wil die , maar wacht nog wel ff hij is nu iets van 70/80 euro , dat vind ik te duur!
Dat vraag ik me dus ook af !
Ik heb ook een tijdje zo’n ding gehad, maar ik vond het niks. Ik werd namelijk al meteen wakker toen het lampje zachtjes aanging. En aangezien dat ding een half uur van te voren al begint, werd ik telkens een half uur van te voren wakker. Maar ik wordt nou eenmaal snel wakker van licht. Ik weet natuurlijk niet hoe dat bij jou zit.
Maar die vogel-geluidjes zijn opzich wel fijn… is eens een keer wat anders dan dat hard gepiep van een normale wekker.
Mn zus had zo’n goedkopere gekocht bij de kruidvat, maar hij beviel haar niet heel erg. Het geluid was echt vervelend en storend, maar het licht wat wel gewoon prettig langzaam opkomend zeg maar…
Maar ze gebruikt hem nu geloof ik niet omdat dat geluid haar zo erg stoorde.
Ben zelf eigenlijk ook wel erg benieuwd of het nou zoveel uitmaakt
Dit is die van Philips, voor ongeveer 75 euro
http://img20.imageshack.us/img20/2899/philipswakeuplighto.th.jpg
maar hoe kan je nou wakker worden van licht?
Kun je dan niet het geluid uitzetten en alleen licht doen?
En hoeveel kostte die bij Kruidvat?
UP !
Ik heb er een maar gebruik hem eigenlijk nooit.
Heb er een, en ja je word echt fijner wakker. Meestal al voor de wekker zelf, dus van het licht.
Super fijn!
Ook heb je geen lampje meer nodig voor op je nachtkastje…
alleen is nu mijn lamp kapot haha
lijkt mij wel fijn, aangezien ik noooooit normaal mn bed uit kan komen, haha
beetje geldverspilling?
mijn moeder én mijn broer hebben die!
Met vogelgeluiden! 't schijnt heel fijn te zijn!