Philips multistyler 10 in 1! Wat vind jij ?

Ik zag dat de multistyler 10 in 1 van Philips maar ¤29.95 kost in de Kruidvat!!! Het lijkt mij n erg fijn product. Maar ik weet dat natuurlijk niet zeker! Alvorens het te kopen wil ik graag weten wat jullie ervan vinden en wat jullie ervaring is!

Please tell me als je deze krul/stijl tang ook hebt!

http://images.philips.com/is/image/PhilipsConsumer/HP4698_10-GAL-global?wid=430&hei=430&$jpglarge$

Heb hem niet maar ziet er wel erg handig uit.
(up)

Wat zit er eigenlijk allemaal bij.
Kan het niet zo goed zien…

stond ie in de folder van de kruidvat??

Bij mij werkt hij niet zo heel goed.
Je moet bij mij zoiezo een halfuur opwarmen voordat hij goed heet is.
En dan blijft het zo’n 3 uur maximaal zitten.

Jah, ik zag het in de folder vandaag!
Het zijn allemaal krultangen in verschillende groottes en ook nog zo een stijlplaat!
Hmm, als ie niet zo snel opwarmt heb ik er eigenlijk niets aan; omdat ik het altijd snel wil doen

De steilplaat ziet er te klein uit voor mijn haar (heb dik haar).
& in het foldertje stond dat hij 2 à 5 minuten moest opwarmen, wat redelijk veel is…
Ik zou uitkijken naar een betere…

hij ziet er wel cool uit! maar sorry ik heb geen idee…

niet kopen, bij mij duurt het lang en blijft er niet lang in zitten

ik heb hem geprobeerd, en ik vind het niks!!

Het duurt langs voordat hij warm is, dus je kunt niet ef snel je haar stylen smorgens ofzo.

Ook zit er maar een kleine stijltang/krultang aan (omdat je die op het handvat moet klikken) hierdoor ben je heel lang bezig. Want als je langer haar hebt kun je een pluk niet in 1 keer goed krullen…

Dus ik zou zeggen, koop een losse stijltang en krultang :grinning: werd veel beter :wink:

Haha dat is zo’n kutding he!
Ik heb 'm al heel lang, om te krullen is hij op zich wel fijn maar stijlen gaat voor geen meter. Ik heb maar een nieuwe stijltang gekocht die wel heel goed is. Maar om te krullen is hij dus wel goed, bij mij tenminste.

KUTDING !
philips moet op de brandstapel !!! GRRRRR…!!! :rage:

-sorry moest er ff uit-

het is slecht, heel heel heel heel heeel slecht

Weet niet of ie goed werkt, aan de reactie’s te zien van niet xD
Maar ik heb een krultang van Philips, en die werkt echt super goed! Binnen een minuut warm. En de krullen blijven er echt super lang/goed in zitten!

Nou niet echt positieve reacties hier, haha ik zou hem maar niet kopen als ik jou was.

Oke: héél duidelijk: ik ga hem niet kopen!
Bedankt meiden!

wooow,
wat negatief!
Mn beste vriendin heeft um, en bij mij en bij haar blijft het lang en perfect zitten!
hij is snel opgewarmd.
En hij vormt mooie krullen.
maar misschien komt het ook omdat we allebei krullen hebben van onszelf?
zij pijpenkrullen en ik golvend.
ik ga hem misschien ook kopen!

hé die zag ik in de folder van de kruidvat.

Ik heb 'm en vind hem eigenlijk nog best goed!
De stijltang gebruik ik niet, want heb al super stijl haar :stuck_out_tongue:
En de krultang vind ik wel goed werken…
Ik heb best dik haar dat tot 10 cm onder m’n schouders komt en mijn haren krullen duurt 25-45 minuten denk ik, afhankelijk van erg ik ze wil krullen :stuck_out_tongue:
Bij mij blijven ze niet zo lang zitten, maar dat doet het bij geen enkele krultang dus ja :stuck_out_tongue:
Bij m’n vriendinnen blijven de krullen overigens wel lang zitten xD (helaas niet bij mij).
Volgens mij is dit best onzinnig, want je hebt al besloten hem niet te kopen maar toch xD

ik heb hem gekocht en ben er tevreden over. ben er alleen nog niet achter hoe de spiraalopzet moet gebruiken. heeft iemand tips?

Ik heb eergisteren de 8-in-1 gekocht, ik vind hem heel fijn. De krullen zijn mooi, hij’s snel opgewarmd etc! Ik heb ook nog eens dik haar en het ging vrij snel vond ik. (Dit is wel mn eerste krultang lol) De stijltang gebruik ik denk ik niet want mijn haar is al heeel stijl

Haha, die krijg ik als ik over ga dit jaar. ;p
dus ik merk vanzelf wel hoe die is, áls ik over ga tenminste. xD