Philips lumea plus wel of niet doen?

Hoi Allemaal!

Aangezien ik best wel last heb mijn mijn lichaamshaar, bovenlip, benen, oksels en bikinilijn en het
donkere/zwarte haartjes zijn zit ik er over na te denken om de philips Lumea plus aan te schaffen…
ik kan het bij bol.com voor 499,- aanschaffen en dan kan ik bij philips zelf nog 50,- terug vragen…
ik betwijfel het heel erg aangezien ik ook een mooie spiegelreflex camera wil kopen voor de vakantie maar ook wel weer me fijn wil voelen in mn vel!

Wat zouden jullie doen? En hebben jullie E.V.T. een andere optie om goedkoop een gladde huid
te krijgen, dus zonder stoppels etc. of misschien een goedkoper laser apparaat?

Volgens mij kan je via de verzekering laserbehanding vergoed krijgen indien je als vrouw gezichtshaar hebt, dus daar zou ik eens naar informeren.
Verder, meh ik vind persoonlijk 500 euro teveel zo een apparaat. Waarvan je ook vaker de flitsen of hoe heet het, moet kopen
Ik gebruik altijd mijn epileer apparaat zodra er haartje zichtbaar zijn en het werkt ideaal.

wanneer je het epileert, blijft dit dan ook lang en zonder rode vlekjes en ingegroeide haartjes weg?

Ik heb nu in al die jaren dat ik epileer nooit last gehad van ingegroeide haartjes.
En qua hoelang het wegblijft dat verschilt per persoon volgens mij. Ik ga er meestal om de 2 a 3 weken even overheen maar echt zichtbare haartjes heb ik nooit.

Het voordeel van epileren vind ik dat de haartjes eruit worden getrokken, als je ze afsnijd [zoals bij scheren] zie je vaker dat het afgesneden terug komt en daardoor dikker lijkt.

Oke dankje!

Koop lekker die spiegelreflexcamera! Je kan alles scheren en je bovenlip laten doen, dat kost ook niks!

Bij de aldi hebben ze nu zo’n apparaat voor 160 euro, en ik lees er goede dingen over op internet.

Ik zou het niet doen joh voor zoveel geld! M’n tante heeft ook zoiets gekocht, en de haartjes komen gewoon terug hoor. Gewoon rotzooi. En de flitser moest ze stees overnieuw kopen, kan je beter epileren ookal komen de haartjes daarbij ook gewoon terug.

Ik heb de Philips silk’n touch & go ofzoiets. Ook een laseronthaarapparaat van Philips en het bevalt erg goed, deze is alleen een stuk goedkoper

Epileren :slightly_smiling_face:

Ookal komt het bij mij de volgende dag terug, na het epileren, het is de enige goedkopere oplossing voor mij. Laseren doe ik ooit wel een keer… Ooit.

in mijn opinie is dit geldverspilling.

Als je langdurig haartjes wegwilt hebben kun je harsen. Dit kun je zelf doen of in een salon, in een salon is het beste maar zelf doen is goedkoper en wat makkelijker. Je kan je benen, armen, bovenlip en wenkbrauw harsen, en je kan ook kiezen voor een brazilian wax(dit moet je wel echt zeker in een salon laten doen).

Je kan je benen en ‘‘down under’’ ook gewoon scheren als je geld wilt besparen, investeer dan gewoon in een goed scheermesje en goede scheercreme. Qua scheercreme kun je eens bij lush kijken(bv ambrosia schijnt goed te zijn), qua scheermesjes kan ik Venus aanraden. Venus heeft trouwens nu ook een nieuwe lijn samen met olaz ofzo, moet je maar eens naar kijken als je wilt. Ik weet niet of je je wenkbrauwen ook wilt harsen(onnodige haartjes weghalen) maar dit kun je gewoon doen met een pincet, tweezermans zijn heel goed.

Hoellang blijven de haren daarbij weg?

Ik heb zelf zo’n apparaatje thuis en ik moet zeggen dat het echt heel goed werkt, maar ik weet niet of je voor de zomer al effect zal zien, dus in dat opzicht kun je beter voor de spiegelreflexcamera gaan, maar op lange termijn is dat apparaatje echt heel handig. Het mag dan veel geld lijken, maar ik vind dat het zich echt terugbetaalt haha.

Wat voor apparaatje heb je Belinda? Ik zit er ook over te denken of ik die van de Aldi ga kopen of toch een andere…

Tjuuz wat duur :’) Daarvoor kun je echt een levensvoorraad scheermesjes en scheercrème kopen…

Ik heb de Philips Lumea Plus thuis staan, m’n moeder heeft het gekocht maar bij haar werkte het niet als roodharige. Ik heb hem dus eigenlijk al voor mezelf.
Maar ik twijfel of ik er aan moet beginnen of niet? Zijn er nog andere meiden die dit apparaat gebruiken en er over willen vertellen?

na een tijdje (dus na vaker gebruik) blijven ze voor 90% weg, permanent

ja ik heb dat ding van de aldi maar gekocht, van het weekend ga ik hem proberen. word vervolgd :slightly_smiling_face:

Ik heb Philip Lumea gisteren gebruikt, ik houd (voor mezelf en voor jullie) in dit topic bij wat ik er van vind

Ik weet niet of ik het zou doen. Ik lees heel veel goede reviews over de Lumea maar die zijn iedere keer dik gesponsord door Philips zelf dus ik weet nu niet zo goed of ze wel zo eerlijk zijn. :bored: