Philharmonie Haarlem

Dit vind ik wel een mooi plekje voor t onderwerp =]

Ik ga namelijk aankomende vrijdag met m’n vriend naar een concert van Jurk. Ik ben zelf 17 (hij 20) en vraag me af hoe de tarieven lopen bij dat theater? Ik kan er op de site niets over vinden, terwijl ze bij de prijs wel drie verschillende prijzen neerzetten. Voor dit concert: ¤ 24,50 | 21,50 | 18,50

Zou dat kunnen betekenen dat niet-volwassenen minder betalen? En vanaf welke leeftijd geldt ‘volwassen’?
Ik hoop dat iemand veel weet van dit theater xD

Ik denk dat ze met die verschillende prijzen de verschillende rangen bedoelen :stuck_out_tongue:

En ik weet niet of je de kaarten nu nog moet bestellen, maar op die site staat dat ze al uitverkocht zijn.

-

En ik weet niet of je de kaarten nu nog moet bestellen, maar op die site staat dat ze al uitverkocht zijn.

oh wow sorry! 5 dubbel post!

Haha xD Grappig.
Oh maar dat is een goeie =] Ik wil dingen nog wel eens verkeerd begrijpen. Dan kan het kloppen, we hebben namelijk rang 4 xD
En ja ze zijn uitverkocht, maar ik stond op een wachtlijst en heb ze dus alsnog kunnen krijgen.

Woeh, ik ga naar VanVelzen in Philharmonie.

haha dat is zowat naast mijn huis! x]