Pffrt, help.

ach ja

uhh
gewoon doen!
het is altijd een eng idee, maar je zult zien dat als je met hem hebt afgesproken het allemaal wel mee valt!
en iedereen is zenuwachtig voor zoiets.
hij waarschijnlijk ook.

ds doe het gewoon want je krijgt er later alleen maar spijt van als je het niet doet

Hoe eng het ook is, gewoon een keertje afspreken! Anders blijf je nog een heeeele tijd zitten in dat “zou ik??” - gevoel :stuck_out_tongue: Dus als je 't gewoon snel doet, is het vast gewoon heel erg leuk!

Ik zou wel iets gaan doen, een activiteit. Want als je gewoon wat gaan drinken is de kans dat je dan niets durft zeggen wel groter…

hoe kan je ontzettend veel van iemand houden als je diegene niet goed kent?

nouja; ik zou gewoon afspreken met hem… waarom voel je je beschaamd? -.-

gewoon een keer afspreken, misschien gaan tennissen met z´n 2en? omdat je hem daar ook hebt ontmoet?

gewoon doen. anders krijg je er later spijt van.

Just do it!

‘ik hou ook ontzettend veel van jou, maar ik ken je nog niet zo goed.’
ook al hou ik ziels veel van 'm.

:’’’’’’’’’’’’’)

Och och och. Die kinderen van tegenwoordig toch.
Nee lief meisje. Je vind hem leuk.
Je houdt niet van hem. Je houdt écht niet van hem.

Ik weet dat niet echt OT is, maar serieus ‘ik hou ook ontzettend veel van jou, maar ik ken je nog niet zo goed.’
Hoe kun je nou zeggen dat je heel veel van iemand houdt als je diegene nog niet goed kent :'D

OT dan: Gewoon afspreken :3

Hoe kan je van iemand houden dmv sms? Beetje weird dat hij dat zegt maar goed ik zou gewoon met hem afspreken.

Maar net zoals Scrumptious zegt: je houdt niet van hem dat is onmogelijk, je kan super verliefd zijn of hem leuk vinden maar houden van komt later.

dat vroeg ik me ook al af.

nee heb je, ja kan je krijgen

:slightly_smiling_face:

just do it en denk er niet over na, misschien is het eerste afspraakje ook wel moeilijk, maar als er vele volgen ben je blij met die stap! Aarzel niet!
succes.

doen.

anders heb je spijt!

Haha. Haalt ze d’r beginpost weg. :")

dat is zo irritant -.-

heb ik alleen gekeken in dit topic voor een ‘ach ja’