pffft leraren!

de meeste leraren zijn zoooo kut! wat is het ergste wat een leraar/lerares je ooit geflikt heeft? x

ps. ik vertel mijn verhaal maar niet want ik krijg spontaan weer zin om iemand een mep te geven als ik eraan terugdenk haha!

Ik zat in het eerste en de leerkracht had een belangrijk examen in het agenda geschreven, maar ik was afwezig die dag. En dan wist ik niet dat het examen was en die leerkracht heeft toen zo hard geroepen tegen mij, dat ik niet meer kon praten door zo hard te moeten huilen. De volgende les mocht ik even in de gang blijven om een beetje op rust te komen. Ik schaamde mij dood.

omg ik heb een economie-leraar, en die heeft me een keer willen schorsen omdat ik niet naar de wc mocht maar toch ben gegaan omdat ik echt moest. (ongesteld) hij helemaal de directeur erbij halen enzo dar ik echt brutaal was en dat ik wel vaker zoiets deed blabla… nou ik ben gelukkig niet geschorst. ik zei tegen 'm; ja ú bent nooit ongesteld meneer! en toen ie dat hoorde zei hij gelijk; sorry sorry.
hahaha wat een loser is het toch.

Nou wil ik je verhaal juist weten? :stuck_out_tongue:

nu wordt ik nieuwsgierig!

Dan moet jij je verhaal ook vertellen c:

Verteeel :")

Vertelllllll!!

vertel alsjeblieft! (:

heee,

OMG ik ben een beetje bang voor mij eco/ak leraar!

Het verhaal:
1ste klas: we hadden excusie, op het eind gingen we naar een klein museum en toen we buiten stonden zei hij tegen mij; Ik vind je mooi en daarom geef ik je deze bloem:S
2e klas: ik was blij dat ik hem dat jaar niet had…
3e klas(waar ik nu zit): pas geleden had ik een blouse aan en mn haar omhoog(knot), zegt hij tegen mij; Ben je jarigg, want je ziet er zo mooi uit!
Toen met eco(we waren besig met een rep) iedereen is hartstikke stil besig, komt hij aan en zegt even; Oww wat ben ik blij… Je bent mijn engel, gelukkig wel mijn levende engel!!
En toen liep ik zo’n keer de klas uit, pakt hij meteen mijn hand en wil hij niet loslaten,
ik wil zo mijn hand wegtrekken maar hij pakt em nog steviger vast…!!!
Ik voel gewoon altijd dat hij naar mij zit te staren/kijken!

ik ben echt bang dat hij mij een keer iets aan gaat doen,
en ik durf het alleen tegen een vriendin te zeggen maar die weet zowat alles van mij…
Ik durf het niet tegen mijn ouders of tegen mijn mentor te zeggen//

Wat Moet Ik Doen?:face_with_raised_eyebrow:?

xDD

deze plaatste je ook al in het pedoleraar topic

willen jullie het echt weten? okédan.
we hadden een lerares, en die zei een x tegen ons; als jullie iets willen verplaatsen dan moet je maar sms-en. dus wij; omg u geeft uw nummer?
nou dus ze gaf het aan ons en zei; okee, alléén als jullie alleen smsen als het over school gaat. wij braaf; ja tuuuuurlijk!
nouja, je raad het al, na ong. 3 weken (natuurlijk niet gelijk die middag, dat valt wel heel erg op;p) zei ik tegen een paar mensen uit onze klas; eigenlijk moeten we haar anoniem smsen met; ik vind je leuk/lekker ofzoiets. nouja, een paar van die jongens uit mijn klas er meteen op in en gelijk anoniem smsen dus ik zei; neee gekken niet doen joh! maar ze deden het natuurlijk toch…nouja ze smste niet terug natuurlijk… maar ze zei wel een x in de les dat ze een raar smsje had gekregen en ze keek ons echt zo aan van: ik weet wel dat jullie het waren. & toen gingen die losers uit mn klas, zondr dat ik het wist, nog meer dingen smsen enzo. nou op een gegeef moment in de les zei ze; okee jongens kappen nu. het is een van jullie en dat weet ik heus wel! en omdat ik de 1e keer zei van; omg u geeft uw nummer?!! haalde ze mij eruit en ze was er vanovertuigd dat ik het was…

oke mn vingers zijn lam en ik heb dorst ik zal straks derest typen;$

^ Zo erg is dat toch niet? :expressionless:

Ze was er dus van overtuigd dat ik het was… en ik zei nee nee echt niet ik was het niet!! natuurlijk was het wel mijn idee maar ik zei later nee niet doen joh! Tegen die jongens uit mijn klas. Nou ze geloofde me niet dus ze liet me diezelfde dag nog nablijven moest ik daar de hele tijd zitten en zij de hele tijd vragen; waarom doe je dit ik vertrouw je mn nummer toe en alles. En ik bleef volhouden dat ik het niet was. ‘ja maar jij bent wel echt een type daarvoor en ik hoor je wel vaker in de les dat je mensen wel ns voor de grap smst’ zei ze . nou ik nog bozer want ik had dat één keer gezegt en niet ‘wel vaker’. Okee volgen jullie het nog?;p
Ik zat toen in de 2e en ik zat op havo/atheneum. Helaas was ze ook onze mentor. Dus toen was de toetsweek geweest en ik had niet zo goed gescoord dus ze moesten overleggen of ze mij naat havo of vwo zouden laten gaan. En toen had dat wijf gezegt; nee ze gaat maar mooi naar havo met der zogenaamd leuke gedrag. Dat had ik via via gehoord dat ze zoiets had gezegt. Nou dus ik uiteindelijk met veel moeite en gesprekken met mn ouders uiteindelijk naar het vwo. Kreeg ik haar dit jaar wéér -.-! ze haat me nog steeds geloof ik en toen we laatst een keer vervelend waren in de les gaf ze cijfers voor gedrag… en terwijl ik op dat moment echt niet behoorde tot de vervelendste kinderen kreeg ik alleen een 1. Ik HAAT haar. Oké dat was mn verhaal!;p

nee het valt nog wel mee alleen het is gewoon zo dat ik gewoon gelijk weer chagrijnig word als ik eraan denk;p

ja dom van die lerares om haar nummer te geven, en ze heeft dus door dat jij het was die het idee heeft bedacht.
zij basseert het op iets, dat ze nooit kan bewijzen, maar toch heeft ze de goede uit de klas te pakken. ben je anders ook ‘een lastpak’ ofzo?
en nee erg ist niet, dom wel xd

nee ik ben niet echt een lastpak. niet de braafste maar verder valt het best mee xd.

goh, gelukkig zijn ze bij mij op school meestal niet zo erg.
ik ben niet super braaf ofzo, maar ook niet vervelend