pfff , weet niet wat ik moet doen

Ik krijg net van een hele oude ex te horen , dat me beste vriendin allemaal dingen over me heeft gezegt en ja al die dingen kloppen. Ik bleef het natuurlijk ontkennen tegenover hem want hij hoeft niks meer van me te weten maar ik weet nu niet wat ik tegenover me beste vriendin moet doen , ik heb hem beloofd om het niet te vertellen aan haar want dan verraad ik hem tegenover zijn vrienden.
Pff tijdje geleden zeg dat ik zo ‘deep in shit’ zat

Confronteer haar er gewoon mee.

Ik snap dit ff niet, je vriendin heeft dingen over je gezegd tegen je ex die kloppen. En je hebt hem beloofd om het niet aan haar te vertellen omdat je hem anders verraad? Woot?

je kunt het haar toch gewoon zeggen ,ze zal het toch wel tegen meer mensen vertelt hebbendan hoef je ook niet te vertellen van wie je t hebt dus verraad je niemand of zijn zijn vrienden en jouw “vriendin” zo goed bevriend?

Kijk het zit zo ;
Mijn ex is gewoon nu een goeie vriend van me niet meer.
En zijn vriend is de neef van mijn beste vriendin ; en die neef van mijn beste vriendin heeft dit aan mijn ex vertelt. En alles wat ik aan haar heb vertelt ;die mijn ex zei kloppen ! Maar ik heb hem beloofd haar niet te vertellen want dan heeft hij zijn vrienden verraden ohgosh!

lok dr uit de tent :grinning:.

Maar dat heeft ie ook gedaan. Ik zou haar dus toch confronteren hiermee.

oke
thank you girls.

argh, wat een vriendin.
Gewoon zeggen tegen je ex dat je het toch gaat doen,
omdat het nu niet over hem gaat, maar over jou,
want er is over jou gelult

Juist ! daar dacht ik ook al aan

Hm zo’n (beste) vriendin had ik ook.

En daar ben ik nu geen vriendinnen meer mee, eigenlijk heb ik dr al een jaar ofzo niet echt meer gesproken en eerlijk gezegd heb ik een hekel aan dr. Niet echt dat je hier veel aan heb Maar zo kan het dus ook aflopen, in het ergste geval.

-

muuuh, lekkere (ex)vriendin. Zo heb ik er ook een, word je niet blij van. Ze las/controleerde al mijn posts hier en ging alles wat ik zei tegen mijn ex vertellen (hoekanslooskanjezijn).

Ik zou me niet zo druk maken om die vrienden van je ex, het zijn jouw vrienden toch niet? En hij heeft ze hoe dan ook verraden en de waarheid komt altijd boven water.

Confronteer haar dr mee (;

Ik ga het haar denk vandaag vertellen …
Want we waren echt als zusjes , elke dag bij elkaar ik ben er gewoon echt ziek van geworden!