pfff vakantie liefde

Hoi!

Ik ben 18 juli voor 2 weken naar Kroatië vertrokken met mijn vader. Hier heb ik een hele leuke jongen ontmoet. Ik noem hem maar even J. Hij bleef echter maar een week, en heb hem enorm gemist. We hebben gezoend en een ontzettend leuke tijd daar gehad. Nu ben ik gister naar hem toe gegaan in NL. Alleen woont hij 2 uur reizen van mij af.
Dus ben benieuwd wie er nog meer een langeafstands relatie hebben en hoe dit gaat?

Groetjes.

ik niet. up

ehm als 25 minuten trein en 30/40 min. bus een lange afstand is, dan heb ik het, het gaat het goed :stuck_out_tongue:

Okay 25 min. is echt geen lange afstand. Ik reis elke dag op z’n minst 1,5 uur voor school, dat is een lange afstand.

Maar ehm ja ik heb ook een vriend overgehouden aan mijn vakantie van twee jaar geleden, hij woonde 3 uur treinen van me vandaan. We hebben het een half jaar vol gehouden, maar ik werd wel gek van het reizen en hij ook.

Ik heb op vakantie ook een jongen ontmoet. 40 minuten met de auto, dat is dan misschien niet echt een lange afstand, maar toch kan ik hem door die afstand niet vaak zien. Heb nu 3 dates met hem gehad in Nederland en morgen ga ik weer naar hem toe. Het zit nu helemaal goed tussen ons, maar ben een beetje bang voor wanneer school begint. Aangezien ik gewoon 5 dagen per week school heb, op zaterdag sport ik en op zondag moet ik werken. Maar dat zie ik allemaal wel :slightly_smiling_face:

Ik heb zelf een vriend die aan de andere kant van nederland woont. het is z’n 2 en half uur rijden met de trein. We hebben al anderhalf jaar (ken hem al 5 jaar)

En het gaat prima hoor! ik zie hem om de week een heel weekend.

Ik heb ook in kroatie een jongen ontmoet en hij woont in Zwitserland.
Ik heb geen relatie met hem maar vind hem wel leuk. We watsappen elke dag, ik weet niet of het wat kan worden…