pfff jongens....

heeii, ik wil even mn verhaal kwijt ik heb de namen afgekort! x

ik ben echt al een paar maanden verliefd op een jongen J, maar ik dacht hij is onbereikbaar dus probeer hem te vergeten!!!
een paar weken later had ik een vriendje L, ik vond hem super leuk “dacht ik” maaar toen kreeg ik weer gevoelens voor die andere jongen J. ik maakte het uit met mn vriendje.
ik besefte dat het nu toch weeer niks met J zou worden hij is de populairste jongen van de school, iedereen kent hemm dus wie was ik dan?..
ik vond weer een andere jongen leuk S ook hij werd mijn vriendje toeenn toch weer mijn gevoelens voor J sterker werden. ook met S maakte ik het uit.
een week erna had ik een feest van mn beste vriendin zij had J speciaal uitgenodigd voor mij. zij vond de beste vriend van J helemaal leuk! dus ze kwamen samen ik en mn beste vriendin allemaal plannen gemaakt, we waren er helemaal klaar voor! we waren op haar feest en hadden al een paar wijntjes achterover geslagen. toen kwamen ze hoor! wij helemaal blij kregen een knuffel van ze. en ja… mn beste vriendin zoende met de jongen die ze leuk vond. ik en J zaten ernaast en ja oook wij hebben gezoend! ik was zooo blij. ik liep de hele avond met een bigsmile op mijn gezicht.
maarja toen kwam zn ex… ze werd helemaal boos op me schold me uit voor lelijke kk hoer en zo… maar ook tegen J ging ze helemaal te keer. na het feest heeft J bijna niks meer gezegd op whatsapp enzo… ik voelde me genaaid en was verdrietig. en ooook de jongen waar mn beste vriendin mee heeft gezoend zei niks meer. we hebben tegen ze gezegd hoe we er over dachten en ze gingen weer leuk en lief tegen ons doen. we waren weeeer heeeeeeleeeemaal in love :blush: maarja toen begon school weer maandag, de negeer en onloopsessies waren begonnen nu zeggen ze dus helemaal niks meer tegen ons alsof er niks is gebeurd ik weet echt niet wat ik moet doen

Oké ik heb een aantal dingen die ik aan jou verhaal opmerk :

1. Je neemt te snel een relatie.
  2. Je neemt te snel een relatie terwijl je gevoelens voor een ander hebt.
  3. Op een feestje zoenen betekent in de meeste gevallen niets. Vooral als
    jij geen relatie hebt met diegene.

In mijn ogen ben jij gebruikt. Niet in een extreme manier, maar wel voor die jongen zijn pleziertjes. Jou vriendin trouwens ook.
Als jij nog verder wilt met deze sukkel moet je dat vooral doen, maar geloof me jij zal er niet blijer van worden (:
Daarnaast kom jij over als een meisje dat snel TE SNEL verliefd wordt dus ik zou geen relatie aangaan voor de komende jaren.

wat taartaarsaus zegt, niks meer aan toe te voegen XD Misschien alleen dat je gewoon niet zo moet doen alsof er wat is tussen jullie want dan claim je hem alleen maar.

Geen relaties aangaan, als je een ander leuk vindt. Kom op zeg, dan betekent het toch niks meer. En leren dat iemand zoenen niks betekent op die leeftijd, of misschien zeg ik dat verkeerd, in ieder geval niet op die feestjes.

O, dus wat je moest doen was ik vergeten. Niet achter hem aan gaan lopen is een eerste, je hebt gedaan wat je kon, dus nu moet je hem vergeten denk ik.

Dit.
En een paar wijntjes achterover slaan? Kom op zeg, je bent 15.

uhmm ik nam met die andere jongens omdat ik hun echt leuk vond en ik J vergeten was, maarja na eeen paar maanden merkte ik dat het weer terug was gekomen :wink: ennn 15? jaaa dus? ik mag gewoon drinken van mn ouders en dat mogen we allemaal hier haha

Ik citeer.

Dus in een paar weken ben jij hoteldebotel verliefd op een andere jongen en J vergeten?
Nou dan is jou liefde echt zwak meid. Echt geen vriendjes materiaal dus.

Jij staat ook niet stil.

Ik snap niet goed waarom dit topic ‘pfff jongens…’ heet.

maar dit is wel allemaal in in 2 jaar eh, die paar maanden dat ik J leuk vind is iets van 9 maanden toen heb ik 2 maanden met L gehad, en 3,5 met S. en tussen hun zat ook nog een tijd. dat jullie niet denken dat het in een korte tijd was zegmaar…

en even over het feest. tuurlijk veel jongens zoenen omdat het gewoon een “feestje” is… maar dat was deze keer niet zo, hij heeft me verteld dat hij me heel erg leuk meisje vind maar dat het op dit moment niks gaat worden we zitten allebei examen jaar en hij wil zich helemaal daarop richten hij heeft geen "tijd"voor een relatie nu zegmaar…

dat hoorde ik vanmiddag trouwens!

pfffff iris1997

Nou succes meid, want ik zie al dat dit een enorme teleurstelling gaat worden.
Hij zal jou gebruiken en jij zal het snel uitmaken, omdat je verliefd wordt op een ander. Ik verwacht binnen een paar maanden een nieuw topic van jou genaamd : ‘Vreemdgegaan.’

Idd. Je bent niet echt trouw, lijkt mij…

Door de reacties heb ik niet eens de moeite genomen om je verhaal te lezen. Ik weet al genoeg.
Je wordt snel verliefd, neemt te snel een relatie. Doe maar gewoon niet.

Jaa…je moet het ofcourse zelf weten maar ik begrijp de opzet van dit topic niet…
Want je zegt zelf al dat hij niks wil en op school wil concentreren, maar je wel leuk vind.
Dus ik denk dat dit verhaal hier gwn eindigt.