Pff wat moet ik hier nu mee.

Ik heb best wel wat afspraakjes gehad met een jongen, we zoenen dan en praten wat. Met een lange tussenpoos hebben we gisteravond afgesproken. Hij vroeg wel van ‘wat vind je eigenlijk van mij’ en toen klapte ik helemaal dicht, wist niet wat ik moest zeggen. Hij zei tegen mij dat ie me wel leuk vond. Maar nu hebik dus niets meer van hem gehoord, en ik weet ook echt niet of ik zelf wat moet sturen… Als hij me echt leuk vond, smst ie me toch wel weer? Ook denk ik dat ie alleen wil zoenen enzo… Geen relatie. Wat vinden jullie, zal ik hem smsen? Maar met wat? Ik wiil hem niet afschrikken ofzo… Hopelijk hebben jullie een advies voor me.

volgens mij had hij wat anders in gedachten
anders had hij lang op je smsje gereageerd

Ik heb hem gister na ons afspraakje geen smsje meer gestuurd.

dan wacht hij tot jij wat terug stuurt?

hij vroeg niet voor niks wat je van hem vond, en hij geeft niet voor niks toe dat hij je leuk vindt, neem ik aan. sms hem gewoon, zal hij wel waarderen, denk ik.

dankje @blackthumbnail

Zal ik smsen dat ik hem leuk vind of gewoon eerst over iets anders beginnen?

Gewoon smsen, beetje luchtig houden :slightly_smiling_face:
(dat je hem ook leuk vindt ja, maar wel met een inleidend zinnetje zodat het niet helemaal out of the blue komt)

vind je hem eigenlijk leuk? zoja, dan zou ik dat zeker sms’en! Hij geeft jou een liefdesverklaring en eigenlijk heb je daar niet op gereageerd (toch?)

Ja ik vind hem wel leuk!
Hebben jullie een idee voor ene leuk luchtig smsje? Want ik weet echt helemaal niets nu. Ik hoop het! Dan ga ik het gelijk sturen… Laat jullie weten wat ik terug krijg.

Pff ben zo onzeker hierin.

sms gewoon, of hij zin heeftom iets te doen, een drankje doen ergens waar je je op je gemak voelt. En hem dan evt uitleggen dat je gister dicht bent geklapt. Een jongen vraagt namelijk echt niet voor niks wat je van hem vind.

als je hem leuk vind, moet je dat tegen hem zeggen. want als hij niet weet dat je hem ook leuk vindt, word hij zelf ook onzeker.

Dat snap ik wel,maar hij is altijd erg sacarstisch dus ik weet gewoon niet of hij het meent. Dus hoe ik dit moet aanpakken weet ik nog steeds niet…

Vroeg mijn vriendje ook op onze officiele date aan mij.
Ik klapte ook dicht en wist geen antwoord te geven. En vroeg hem ook om dat niet meteen te hoeven doen.
Eigenlijk hoefde ik er daarna niet lang over na te denken en was alles okee.
Maar heb hem wel eerlijk verteld dat het een beetje overrompeld was.

Marietoulouse’s idee vind ik zelf ook het beste. En als je hem dan spreekt, zeg dan gewoon precies wat je ons verteld hebt, dat je niet wist hoe je moest reageren en dichtklapte. Maar hem ook heel leuk vindt?

Dat ie niet terug smst kan ook betekenen dat ie bang is een blauwtje te hebben gelopen, omdat jij niet reageerde. (Denk ik? :p)

^Tja als zij al angstig is, misschien is hij nu heel teleurgesteld en weet hij ook niet wat hij nu moet smssen of durft hij niet? Ik vind het helemaal niet zo gek!

Even voor de duidelijkheid, ik heb sinds gister nà ons afspraakje niet meer gesmst. Hij mij ook niet.

Ik vind dat hij mij gewoon moet smsen… Maar ik krijg niks, dus word ik onzeker. Moet ik nu zelf smsen?

Ik vind het vreemd dat hij verplicht is jou te smssen. Contact hoort van beide kanten te komen. Je kan juist het initiatief nemen om hem te smssen. Als je niks doet is er kans dat er ook niks gebeurt. Probeer je even in te leven in zijn situatie. Hoe denk je dat hij zich moet voelen na wat er gebeurt is?
Het gaat hier dus echt niet om wie wie moet smssen, maar om het onderwerp. Als jij meer wil weten of van hem wil horen, moet jij hem gewoon bellen of smssen.