pff, opnieuw..

ik ken dus een jongen, voor ongeveer een jaar ofzo. Ik heb hem ontmoet in een bar, ik zie hem echt als een vriend, niet meer… maar hij ziet me al vanaf het begin wel zitten. ik heb hem wel een keer gekust, wat best een grote fout was, daardoor heb ik hem zo’n foute signalen gegeven…
na die kus wou hij echt wel een relatie met me dus
en ik heb hem toen gezegt dat ik dat niet zag zitten, een serieuze relatie met hem,
we hebben toen een aantal weken niet gepraat en daarna begon het terug,
ik dacht toen dat we echt wel vrienden waren, en zijn gevoelens over waren,
maar dat bleek niet zo te zijn, dus heb ik hem even ontweken,
nu praten we trug als vrienden,
maar gisteren nacht sms’te hij me: kmis je
en enkele sms’jes later toen ik zei dat ik ging slapen, zei hij love you
het is zo stom, ik wil hem echt niet kwetsen, en ik wil hem ook niet kwijt,
maar dit blijft zich elke keer herhalen…
wat zouden jullie doen?tips?

Ik zou gewoon is face to face heel duidelijk zeggen dat je niks meer in hem ziet als een gewone vriend en dat het nooit meer zal worden. Als ie het dan nog niet begrijpt spoort ie niet. :crazy_face:

Idd, eerlijk tegen hem zeggen dat je het een hele leuke jongen vindt enzo, maar dat je niet meer wilt dan vrienden zijn.

Gewoon eerlijk zeggen en heeeeeeel duidelijk zijn dattie geen kans maakt als vriendje

^Juist niet zeggen dat je hem een hele leuke jongen vind want dan geef je hem weer valse hoop.

ja, kan ik wel nog eens proberen
maar dat heb ik echt al geprobeert,
gezegt van: ik vind je echt aardig, en je bent een goeie vriend van me, maar ik zie je echt als een vriend, ik ben gewoon niet opzoek naar een relatie, maar ik hoop dat we even goede vrienden kunnen blijven…

in mijn ogen is dat duidelijk genoeg

Je moet hem toch echt duidelijk maken dat je écht niks wilt en gewoon vrienden wilt zijn. Als hij dat niet aankan, dan is het jammer voor jou en ben je wel een vriend kwijt… En sowieso geen valse hoop geven, en hem ook niet proberen jaloers te maken om over een andere jongen te praten bijvoorbeeld, believe me, als je jongens probeert jaloers te maken wordt het alleen maar erger. :couplekiss_man_woman:

Dit heb ik ook al een paar keer gehad, alleen druipen ze bij mij wel af als ik hen zeg dat ik hen gewoon als vriend zie :slightly_smiling_face:

Je kan misschien ook duidelijk zeggen dat je geen relatie wil met hem in het specifiek? En dat het niet alleen is dat je nu niet op zoek bent naar een relatie maar dat hij je type ook niet echt is ofzo. Klinkt misschien hard maar als hij blijft hopen, is het ook écht niet meer leuk geloof me…

K denk dat je iets in deze richting zou kunnen zeggen:

Ik vind je een hele leuke jongen, maar meer niet… vat dit niet verkeerd op want k bedoel het goed… ik wil je juist niet teleurstellen want k heb t gevoel dat jij meer voor mij voelt dan ik voor jou en k wil je ook niet kwetsen … daarom zeg ik je dit.

zoiets?

in die situatie zat ik eerst ook, ik had die jongen toen heel hard genaait door met iemand anders te nemen: geen aanrader, ik voelde me echt schuldig. Mijn enige tip is echt duidelijk laten merken dat je m niet als vriendje wil, door bv een keer te zeggen dat je wel een oogje hebt op iemand/iemand knap vind, zoiets. Hij bleef echt n jaar volhouden, en dan zei die dingen van: ja waarom vind je me niet leuk, ik doe alles voor je, wil je dat ik paars haar heb, verf ik mn haar paars voor je! (ja, dat heeft ie echt gezegd :’)) Maar nou is ie dr overheen, en gaan we gewoon met elkaar om als goede vrienden :slightly_smiling_face:

Eerlijkheid duurt het langst!

oooh van dat paarse haar:’) echt heel erg, die had wel alles voor je over zeg… ik vind dat eigenlijk eerder afstotelijk zo’n soort wanhopigheid :stuck_out_tongue: maar ook wel weer lief… haha
maar goed dat ie er over heen is…

dankjewel, goed advies (:
ik heb et weer effe trug erger gemaakt denk ik ook,
ik was drie dagen in oostende, elke dag uitgaan en drinken enzo
en hij stuurde iets van: schat kmis je x
normaal zou ik dan niet trugsturen, of iets als: oke, lief ;p
maar nu ik best wel dronken was heb ik gestuurd:
ik jou ook xx
zo erg is het helemaal niet maar ik hoop gewoon dat ik hem niet ineens weer hoop heb gegeven, met hem moet ik echt oppassen…

als je het gwn tegen heb zegt dan gaat hij vanzelf achter een ander meisje aan anders blijft hij achter jou aan gaan.
en dan gaat het maar door.